دوربین مدار بسته مشخصات ، قیمت و خرید آنلاین | cctvipcamera

البته نام های فوق تنها بخشی از مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های مطرح و پرفروش دوربین های مدار بسته اند، برند های مطرحی چون دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن برند هایی جهانی بوده که در تراز اول میزان محبوبیت، کیفیت و فروش دوربین های مداربسته قرار دارند. مشخص است که هرچقدر کیفیت تصاویر شما بیشتر باشد، قیمت دوربین مداربسته نیز بالاتر می رود. دوربین مداربسته دارای انواع کیفیت های مختلفی همچون 1،2،3،4،5،6،8 و 12 مگاپیکسلی می باشد که شما باید با توجه به نیاز خود کیفیت تصویر مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

دوربین مداربسته هماکسی 2مگاپیکسل مدل HMX-32VB45A

تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت تارتن دژ آریانا است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است. همچنین در پک های مختلف می توانید برای مقرون بصرفه بودن و اقتصادی بودن این پکیج ها را تهیه کنید . انتظار داشته باشید هر چند وقت یکبار دوربین خود را تمیز کنید تا از انسداد عنکبوت ها، پروانه ها یا مگس ها جلوگیری کنید. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. تفاوت های بارز این تکنولوژی ها کدک ضبط و میزان اشغال فضا در مقیاس ضبط آنهاست. مشکلی که این نوع دوربین ها دارند نصب سخت آنهاست، و به همین دلیل است که استفاده از این دوربین ها در حال حاضر بسیار کم می باشد.

انتخاب شما

فیلم های جمع آوری شده از نظر قانونی نمی توانند برای هیچ هدف دیگری استفاده شوند. هارد دیسک وسترن بنفش و برند seagate نوع survilliance مخصوص ظبط دوربین مدار بسته و روشن ماندن 24 ساعته هستند که مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در DVR می باشند. دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد . UPS دوربین مداربستهکوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند.

DWDR یا DWR دیجیتال، یک تکنیک نرم‌افزاری است که از طریق تنظیم اشعه گاما برای بهبود نقاط تاریک تصویر کار می‌کند. در WDR برای تصویربرداری از دو پردازنده استفاده می‌شود، یک پردازنده نقاط روشن و دیگری نقاط تاریک تصویر را برداشت کرده و از تلفیق این دو تصویر باکیفیت بدست می‌آید، ولی در WDR این کار توسط نرم‌افزار صورت گرفته می‌گیرد. DWDR از 1 تا 8 قابل تنظیم است ولی باید با احتیاط و با توجه به شرایط نوری تصویر تنظیم شود تا باعث بدتر شدن عکس نشود. دوربین های بولت قابلیت چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری کنند. این دوربین ها را می توان با استفاده از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز مورد استفاده قرار داد.

  • در این مطلب قصد داریم تفاوت رزولوشن تصویر 1080P و 1080N در دوربین های مدار بسته را بیان نماییم.
  • محصولات سیماران قیمت منطقی و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند .دوربین مداربسته سیماران با گارنتی 24 و 36 ماهه در بازار ارائه می شوند .
  • هرچه سطح کیفیت دوربین مداربسته کمتر باشد، قابلیت دیدن محیط از طریق آن در نور کم هم ضعیف تر است.
  • شناخت درست محیطی که می‌خواهید دوربین‌های خود را قرار دهید، شما را به دانش مورد نیاز در انتخاب دوربین مداربسته مجهز می‌کند که تصویری باکیفیت ارائه می‌دهد بدون اینکه به ضرر شما باشد.
  • با توجه به اینکه امروزه دوربین های مداربسته در تنوع بالایی توسط تولیدکنندگان این صنعت به بازار عرضه می شوند، قبل از خرید بهتر است تا اطلاعاتی کلی راجع به دوربین مداربسته، مکان مناسب برای نصب آن، مزایا و کاربرد دوربین مداربسته و مواردی از این دست داشته باشید.

دوربین پین هول قابلیت دید در شب ندارد، بنابراین برای محیط های کوچک و با شرایط نوری مطلوب مناسب است. در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است. ضمن اینکه لنز بکار برده شده در این دوربین لنز ثابت است و قابلیت تعویض ندارد.

http://dieselcommittee.ir