دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دوربین وایرلس | cctvipcamera

امروزه علاوه بر مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند. با وجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، گزینه ارزانی به حساب نمی آیند و ضمن اینکه یک سیستم پیشرفته، راه‌حل های امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه می کند. از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند. در اماکنی خاص نصب دوربین های مداربسته حرارتی کمک شایانی به شناسایی نفوذ غیر مجاز و افراد خرابکار و سارقین می‌کند.

دوربین مداربسته سیم کارتی چرخشی بیسیم(وایفای)v380 ا mini spead dom ptz camera 4g v380

اگرچه ممکن است تصور شود که دوربین های دام معمولاً در داخل خانه قرار می گیرند، در واقع اکثر دوربین های گنبدی در برابر آب و هوا مقاوم هستند و همچنین در برابر خرابکاری مقاوم هستند. در بین دوربین‌های لنز ثابت، دوربین‌های امنیتی Dome معمولاً با لنزهای زاویه باز در دسترس هستند تا میدان دید بیشتری ایجاد کنند. اگر به دنبال یک دوربین مداربسته با امنیت به خصوص برای خانه هستید، دوربین Dome انتخاب ایده آل شما است. علاوه بر این، این یک تصور اشتباه است که دوربین بولت یا دام برای استفاده در فضای باز بهتر است. قیمت دوربین‌های تحت شبکه یونی ویو بالاتر از آنالوگ است اما شما باید با توجه به نیاز خود یکی از این موارد را انتخاب کنید. مورد بعدی که بر قیمت دوربین مداربسته اثر می گذارد به این شرح است که عموماً دوربین‌های مداربسته با دو نوع تکنولوژی آنالوگ و دیجیتال عرضه می‌شوند.

http://dieselcommittee.ir

دوربین مداربسته کیوب نوعی دوربین رومیزی است که قابل نصب روی دیوار و سقف نیز می باشد. این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است. این دوربین طرفداران خاص خود را دارد و به خاطر شکل ظاهری متفاوتی که دارد جزو محصولات پرفروش برخی از شرکت های تولیدکننده دوربین محسوب می شود.

  • این محصولات توسط شرکت های مختلف و با برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند.
  • فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته طبق قانون جزء مدارک معتبر حقوقی شناخته می شوند.
  • همانطور که از اسم این لنز ها مشخص است، این نوع لنز ها هیچ حرکتی نمی کنند و ثابت هستند یعنی شما اگر از این لنز ها استفاده کنید دیگر نمی توانید زوم و یا تغییر زاویه بدهید.

یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. با توجه به محدودیت زیاد سرعت اینترنت در ایران استفاده از شبکه های داخلی برای ایجاد انتقال تصویر بسیار مناسب خواهد بود. از طرفی شما با وجود هزینه های اولیه بالا هزینه های دوره ای خود را به شدت کاهش داده و همچنین سرعت انتقال تصاویر هم برای شما به شدت زیاد خواهد شد. ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود.

خرید دوربین مدار بسته

در گذشته رزولوشن دوربین مداربسته را با واحدی به نام تی وی لاین می شناختند که بعد از ورود تکنولوژی های جدید و تغییر نیاز مصرف کنندگان، رزولوشن ها با واحدی به نام مگا پیکسل شناخته می شوند. اگر به دنبال دوربین مدار بسته حرفه ای و بسیار با کیفیت هستید به شما دوربین های مدار بسته IP را توصیه می کنیم که البته علاوه بر کیفیت بالا ، قیمت بالاتری نیز دارند. ببینید کاملا بستگی به بودجه و نیاز شما از دوربین مداربسته دارد، اما به صورت کلی لنز وریفوکال موتورایز به علت داشتن ویژگی تغییر زاویه به صورت سیستمی میتونه گزینه خوبی باشه. ضبط تصاویر و اطلاعات دوربین های تحت شبکه توسط دستگاه ضبط NVR صورت می گیرد. به صورت کلی این دو دستگاه تفاوت زیادی با هم ندارند و مهم ترین تفاوت این دو دستگاه در این است که دستگاه NVR نمی تواند دوربین های آنالوگ را پشتیبانی کند و همچنین دستگاه DVR قادر به پاسخگویی دوربین های تحت شبکه نیست. نصب دوربین مداربسته لامپی بسیار راحت می باشد و برای نصب این دوربین تنها کافیست دوربین را به سرپیچ لامپ وصل کنید.

دوربین کوچک وایرلس GM25