دوربین مداربسته + لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه راهنمای خرید | cctvipcamera

دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و… نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد. قیمت این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید. دوربین های پلاک خوان دوربین هایی تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند. این نوع دوربین ها معمولا برای پارکینگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ )، مجتمع های تجاری، ادارات، کارخانه ها و …

  • هارد برای سیستم دوربین های امنیتی و نظارتیدر ابتدای امر باید به این موضوع اشاره کنیم که یک دستگاه دی وی آر DVR در سیستم دوربین مداربسته به خودی خود دارای هارد نمی باشد.
  • در این حالت مثلا اگر Percentage را ۵۰% در نظر گرفته باشیم، هشدارها زمانی فعال می­شوند که جسم ۵۰% از فضای محدوده­ی مشخص شده را اشغال کند.
  • طبق مواردی که در توضیحات بالا به آن اشاره شد و ضمن آشنایی با انواع دوربین مداربسته، کاربرد و قابلیت های هر یک از آنها و سپس با تعیین نیاز ها و بودجه مورد نظرتان به راحتی و با چشمان باز می توانید دوربین مداربسته مورد نظرتان را خریداری کنید.
  • 5- جریان برق مورد نیاز برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد.

حتما تا به حال دیده اید پارکینگ هایی که برای ورود به آن با خودرو توسط دوربین مدار بسته از پلاک شما عکسبرداری میشود ، از شما خواسته میشود که چراغ های ماشین را خاموش کنید یا این موضوع روی تابلویی در گوشه کنار حتما نصب شده . دوربین های مدار بسته با استفاده از سنسورهای DIS یا CCD تصاویر را شکار می کنند. دوربین های ارزان یا کوچک، سنسورشان CMOS است و کیفیت تصویر پایینی هم دارد که در شرایط کم نور، بدتر می شود. افراد باتوجه به نیاز خود می توانند دوربین هایی با قابلیت های متفاوت انتخاب کنند مثلا قابلیت تشخیص حرکت که می تواند برای افراد مفید باشد یا قابلیت دید در شب که برای کسانی که بیشتر تصاویر شب را نیاز دارند مناسب است . لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود. دوربین مداربسته در سال های قبل رشد زیادی داشته است و در مدل های مختلف همراه با تکنولوژی بروز شده است.سیستم های امنیتی پیشرفت فوق العاده و چشم گیری در این چند سال داشته است .

http://dieselcommittee.ir

دوربین های مداربسته کوچک دارای قابیلت پشتیبانی از حافظه جانبی SD تا 128 گیگابایت می باشد، که می تواند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره نماید. دوربین های مداربسته مخفی می توانند با استفاده از کابل یا امواج اینترنت به کامپیوتر شخصی، شبکه های اداری، تلفن هوشمند و غیره متصل شوند. دوربین های مداربسته مخفی بیشتر برای منازل و دفاتر استفاده می شود و به علت ابعاد کوچک کاربرد صنعتی ندارد. دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود. بولت شناخته شده ترین مدل دوربین مداربسته می باشد و اغلب در فضا های باز و بر روی میله یا دیوار نصب می شود. دوربین بولت نسبت به سایر دوربین ها دارای برد وسیع تر بوده و حتی در شب می تواند تا 100 متر را فیلمبرداری نماید.

تاثیر مستقیم جنس دوربین مدار بسته بر قیمت دوربین مداربسته

ممنون میشم راهنمایی کنید که چه نوع دوربین مداربسته ای برای من مناسب هست. 3- بله، هزینه نصب دوربین مداربسته بی سیم نسبت به باقی دوربین ها کمتر هست. بله شما می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید تا جدول تعرفه نصب دوربین مداربسته رو مشاهده کنید، دکمه دانلود به صورت PDF هم رو در صفحه وجود داره. حافظه و ظرفیت مورد نیاز هارد به کیفیت تصاویر دوربین مداربسته و همچنین نوع فشرده سازی دوربین ها بستگی دارد. طبیعتا هر چقدر کیفیت تصاویر دوربین مداربسته بالاتر باشد نیاز به فضای بیشتری نیز هست.

چنمجله خبری دوربین مداربسته آی پین روش مختلف برای ضبط و ذخیره ویدیو از دوربین امنیتی وجود دارد که در زیر توضیح داده شده است. مطمئن شوید که دوربین شما دور از دسترس عابران است تا نتوان آن را دستکاری کرد. اگر دوربین باید در دسترس کسی باشد، لطفاً از دوربین‌های مقاوم در برابر خرابی و ضربه ما استفاده کنید.

دوربین مداربسته DMS مدل D9510WI