قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | cctvipcamera

به زبان ساده، دوربین مداربسته وسیله ای می باشد که می توانید با استفاده از آن تصاویر محل مورد نظر خود را ضبط کنید، و در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید. دوربین مداربسته بیبی کم به دستگاه های ضبط وصل نمی شوند، و تصاویر را بر روی مموری کارت ذخیره می کنند، و شما نهایتا می توانید مموری کارت 128 گیگ را برای ذخیره سازی اطلاعات و تصاویر خود تهیه کنید که این حجم ممکن است برای بسیاری از افراد بسیار کم و ناچیز باشد. می توان گفت که دوربین مداربسته بیبی کم، هیچ نیازی به نصاب یا نصب ندارد، تنها باید با استفاده از نرم افزار مخصوص دوربین را به گوشی خود متصل کنید و دوربین مداربسته را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید.

ups با ولتاژ 12 ولت (DC) برای دوربین مداربسته:

برای مناطق کم تردد، ما ضبط با سرعت 15 فریم در ثانیه را برای حفظ فضای ذخیره سازی در حین ضبط با وضوح HD یا بالاتر پیشنهاد می کنیم. برای مناطق مهمی که مستعد حرکت سریع هستند، فیلمبرداری 30 فریم در ثانیه را پیشنهاد می کنیم. دوربین‌های HDCVI – در رزولوشن‌های حداکثر 4K موجود هستند و کنترل‌های ویدئو/صوت/PTZ را با استفاده از فناوری سیگنال HDCVI که با همه DVR‌ها سازگار است، از طریق کابل کواکسی انتقال می‌دهند. به طوری که هرچه تعداد پیکسل های یک دوربین بیشتر باشد، کیفیت تصویر بالاتر می رود و در واقع رزولوشن یک تصویر را به وجود می اورد. لازم به ذکر است جهت انتقال تصویر روی موبایل نیاز به مودم و اشتراک فعال اینترنت دارید که باید از شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت مانند ایرانسل ، مبین نت ، شاتل و … در زمانی که استعلام قیمت را کنترل می کنید بررسی کنید که کابل در قیمت ها در نظر گرفته شده است و متراژ آن چند متر در نظر گرفته شده است.

http://dieselcommittee.ir

یک مجله خبری دوربین مداربسته آی پی با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد. در حال حاضر این مدل دوربین های بیسیم از پرطرفدارترین دوربین ها به شمار می روند. این نوع دوربین نیاز به سیم کشی و داکت کشی های گشترده برای انتقال تصویر نیاز ندارد بلکه از طریق مودم اینترنت تصاویر و فیلم ها را برای شما که در هرجای دنیا هستید ارسال میکنند. در 90 درصد مواقع، زمانی که دوربینی که به تازگی نصب شده به درستی کار نمی کند، پایانه های کابل ضعیف مقصر هستند. ساختار این نوع لنز ها بسیار شبیه لنز های متغیر معمولی است؛ فقط با این تفاوت که این لنز ها دارای فوکوس خودکار هستند.

  • اگر دوربین در فضای داخلی ساختمان نصب شود، ارتفاع نصب چندان زیاد نخواهد بود.
  • دوربین مداربسته دام گزینه مناسبی برای فضاهای داخلی مانند فروشگاه، ادارات، پارکینگ منازل و مکان های عمومی، هتل ها، بیمارستان ها و … است.
  • یک گام مهم در انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای استفاده، دانستن میزان فضای ذخیره سازی برای ضبط ویدیو است.
  • البته نام های فوق تنها بخشی از برند های مطرح و پرفروش دوربین های مدار بسته اند، برند های مطرحی چون دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن برند هایی جهانی بوده که در تراز اول میزان محبوبیت، کیفیت و فروش دوربین های مداربسته قرار دارند.

البته قیمت دوربین مداربسته در برند های مختلف قیمتی متغیر دارد و قیمت یکسانی نمی توان تعیین کرد . دوربین مداربسته پلاک خوان دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و با اتصال به نرم افزار پلاک خوان قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند. هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید.

دوربین مداربسته wifi برایتون 7832P3

کابل دوربین مداربسته ترکیبی برای دوربین های HD روی کواکس معمولاً در برابر آب و هوا مقاوم است. سیم کواکس ترکیبی RG59U که به صورت قرقره یا رول عرضه می شود در برابر آب و هوا مقاوم است، به این معنی که می تواند در برابر نور UV و آب غیر ادغام مقاومت کند. نوع دوم کابل به نام “کابل ترکیبی آماده” سیم پیش ساخته است که معمولا برای نصب آسان توسط مصرف کنندگان خانگی و مشاغل کوچک استفاده می شود. مادون قرمز انواع دوربین مداربستهاکثر دوربین های مدرن دارای ویژگی به نام SmartIR هستند که شدت نور IR را با نزدیک شدن اجسام به آنها کاهش می دهد. زوم دیجیتال به کاربر این امکان را می دهد که تصویر را به صورت دیجیتالی بزرگ کند. در زوم دیجیتال بیش از حد بزرگنمایی کنید و تصویر ویدیو مبهم و مخدوش به نظر می رسد زیرا میزان زوم دیجیتال با وضوح تصویر محدود می شود.

قیمت دوربین مدار بسته ( لیست قیمت )