دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | cctvipcamera

در هنگام انتخاب هارد برای سیستم مدار بسته باید به این موضوع دقت داشته باشید که در یک سیستم دوربین مداربسته هارد در یک زمان واحد هم باید اطلاعات را پاک کند و در همان لحظه باید اطلاعات را روی قسمت دیگری از هارد ذخیره نماید. یکی از قابلیت های کاربردی که در دستگاه دی وی آر وجود دارد قابلیت انتقال تصویر سیستم مدار بسته می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت. برای رساندن برق به دوربین مداربسته تحت شبکه می توانید یا به صورت جداگانه کابل کشی نمایید یا از خاصیت POE در دوربین مداربسته تحت شبکه بهره ببرید.

http://dieselcommittee.ir

تنها به منبع تغذیه مجله خبری دوربین مداربسته آی پی و NVR نیاز دارد و کابلی برای اتصال این دو وجود ندارد. نظارت تصویری تخصص هایك ویژن است و از 2001 میلادی توانسته سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهد. این كمپانی به خوبی توانسته نیازهای كاربران خود را با تولید با كیفیت دوربین‌ها برآورده كند. هایك ویژن از این نظر نیز موفق به جلب اعتماد افراد در سرتاسر دنیا شده است.

مشخصات دوربین های بولت

با تمام ویژگی هایی که عنوان شد باید میزان بودجه ای که برای خرید دوربین مداربسته در نظر داشته باشید و سپس بسنجید کدام ویژگی ها برای شما مهم و با بودجه شما سازگار است را در نظر بگیرید. دوربین هایی که وضوح بالایی دارند بالاترین قیمت در میان دیگر دوربین ها را دارند در صورتی که دوربین های قدیمی و سیمی می توانند مقرون به صرفه تر باشند اما این نوع دوربین ها هوشمند نیستند. وقتی صحبت از نظارت توسط دوربین های مداربسته به میان می آید گزینه های مهم زیادی است که باید در نظر بگیرید. روشن نگه داشتن دوربین به صورت 24 ساعته باعث می شود منبع ذخیره سازی سریع پر شود به همین جهت مجهز بودن به حسگرهای حرکتی و صوتی برای شروع ضبط می تواند در پر شدن منبع ذخیره سازی به مدت طولانی تری کمک کند. ارتباط دور طرفه ویژگی است که بسیاری از دوربین های مداربسته دارند و این امکان را به شما می دهد تا از طریق بلندگوهایی که دوربین ها دارند صحبت کنید و هر کسی را که در حال تعقیب یا بررسی اموال شما است را از خود دور کنید. کنترل از راه دور نیز ویژگی است که می تواند در دوربین های مداربسته کاربرد داشته باشد و از طریق این ویژگی دیگر نیاز نیست نقاط کور را به صورت دستی تنظیم کنید.

پکیج دوربین AHD

برند های داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، پاناسونیک جزو بهترین برند های دوربین مداربسته در سطح جهانی هستند . همچنین در دوربین استور انواع تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله سیم و کابل ، منبع تغذیه ، هارد و … فروشگاه دوربین استور عرضه کننده انواع دوربین مداربسته ، دستگاه DVR ، انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی اماکن ، ادارات و منازل می باشد .

دوربین سیگنال‌های دریافتی خود را به این دستگاه ارسال می‌كند و به داده‌های دیجیتال تبدیل و ذخیره می‌شود. با افزایش تعداد جرایم و فعالیت های ضد اجتماعی در عصر مدرن، امنیت افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. دوربین های مداربسته می توانند در این امر به ما کمک کنند و با دانستن این که از این طریق تحت نظر هستیم و احساس امنیت می کنیم. بهتر است اگر قصد خرید یک دوربین مدار بسته برای خانه یا محل کار خود دارید یکی از آن ها را تهیه کنید و از خود بپرسید که چه نوع دوربین مداربسته ای را باید بخرم؟ این مطلب می تواند به شما در درک درست و تصمیم گیری بهتر کمک کند.

  • فروشگاه ها از جمله این اماکن به حساب می آیند که همواره برای کنترل مشتریان و اجناس زیادی که در فروشگاه موجود است اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند.
  • دوربین های مداربسته Dome به دلیل بدنه گنبدی شکل آنها نامگذاری شده اند.
  • انتظاری که از کیفیت تصاویر دوربین مداربسته دارید را پیش از خرید مشخص کنید.
  • شرکت هایک ویژن همواره برای شرکای خود ارزش قائل شده و هدف آن همواره توسعه و تحکیم روابط خود به منظور گسترش محصولات و راه کارهای امنیتی نوآورانه است.
  • به طور خلاصه، اگر به چیزی نیاز دارید که بتواند با هر چیزی که کسب و کار شما به آن می اندازد کنار بیاید، سرمایه گذاری در دوربین مدار بسته C-mount را در نظر بگیرید.