قیمت 12 عدد دوربین مداربسته vivok چین دیده بان | cctvipcamera

کابل دوربین مداربستههمانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم برای ارسال تصویر دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر DVR از کابل کواکسیال استفاده می شود. اساس کار دید در شب در دوربین مداربسته دید در شب بر مبنای IR cut می باشد و کم شدن نور محیط دید در شب دوربین به صورت اتوماتیک فعال می شود. در این خاصیت برق از طریق همان کابل شبکه به دوربین مدار بسته تحت شبکه ارسال می شود. در دوربین های نظارتی وریفوکال موتورایز شما به وسیله دستگاه DVR تصویر را زوم می کنید و تصویر دوربین مداربسته به صورت کاملا اتوماتیک روی تصویر مورد نظر فوکوس می شود.

دوربین مدار بسته تحت شبکه ایمیلب مدل EC3 CMSXJ25A Global

دسته بنمجله خبری دوربین مداربسته آی پی آنها بر اساس سیستم های مختلف انتقال تصویر است که باید با آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید. دوربین مداربسته یا در واقع دوربین های نظارتی همان طور که در بالا به آن اشاره شد دارای انواع مختلف با کاربردها و ویژگی های گوناگون هستند که می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن داشته باشند. دوربین های دارای لنز موتوردار، دیجیتال و هوشمند که قابلیت کنترل از راه دور را دارند در واقع از گرانترین انواع دوربین مداربسته در بازار به شمار می آیند. این نوع تجهیزات به مانند دیگر تجهیزات حفاظتی و نظارتی توسط تامین کنندگان و تولید کنندگان متعددی به بازار عرضه می شوند و برای خریدی مطمئن نیاز به شناخت دقیق آن ها داریم. اکنون با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن و به ثمر رساندن حدود 2500 پروژه موفق، مفتخریم که با اولویت قرار دادن رضایت مشتری، همواره با‌کیفیت‌ترین کالاها را تقدیم شما کرده‌ایم.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2643G0-IZS

برای نصب این دوربین ها لازم است پس از تهیه دوربین و دی وی آر از هر دوربین یک کابل کواکسیال به DVR کشیده می شود. برای منبع تغذیه دوربین ها هم می توان کنار هر دوربین یک آداپتور 2 آمپر مجزا نصب کرد. یا اینکه یک درایو تغذیه با آمپراژ بالا برای همه دوربین ها کنار دی وی آر نصب شود که در این صورت باید از کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد. اگر بخواهیم دوربین‌های مداربسته را تقسیم‌بندی كنیم باید به چند مورد اشاره داشته باشیم. در این صورت ما با دوربین‌های آنالوگ، IP یا تحت شبكه و تركیبی از این دو طرف هستیم. دوربین های مادون قرمز یا دید در شب این قابلیت را دارند که با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز محیط را در تاریکی زیر نظر داشته باشد.

http://dieselcommittee.ir

دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربری دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. دوربین های مداربسته از نظر ظاهری به دسته ها مختلفی از جمله دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام، دوربین لامپی، دوربین کودک و … این محصولات توسط شرکت های مختلف و با برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند. برای آشنایی بیشتر با برند های مختلف دوربین مداربسته می توانید به صفحه برترین برند‌های دوربین مداربسته مراجعه نمایید. در این مقاله به بررسی دوربین بی سیم و نیز کاربردهایی که پس از خرید دوربین بی سیم در اختیار شما قرار می‌گیرد، می پردازیم. دوربین وایرلس یا همان دوربین مداربسته بیسیم به نوعی از دوربین های امنیتی گفته می شود که برای نصب و راه اندازی، نیازی به کابل و سیم ندارند و از طریق اتصال به اینترنت، تصاویر را ضبط و پخش می کنند.

هر نوع لنز دارای ویژگی هایی است که با سایرین متفاوت است و بسته به کاربرد جایگاه خود را دارند. فاصله کانونی و قابلیت تنظیم فاصله کانونی تعیین می کند که دوربین چه نوع لنزی دارد. فاصله کانونی برحسب میلی متر محاسبه می شد و هر چه میزان فاصله کانونی کمتر باشد میدان دید بزرگتر است. برای دوربین های مدار بسته میدان دید افقی و عمودی است که تحت تاثیر قرار می گیرد، در حالی که در دروبین های معمولی فقط دید افقی است که بیشتر مورد توجه است. دوربین های مداربسته روز و شب قابلیت کارکرد در هر نوع محیطی با نور معمولی و نور کم را دارند. این سیستم دوربین مداربسته نیازب به نورپردازی مادون قرمز را ندارند و می توانند ویدیوهای واضحی را در شرایط روشن و تاریک ضبظ کنند.

  • زیرا این نوع از دوربین ها تمام اتاق را به خوبی پوشش می دهند و بخش کمی در نقطه کور دوربین قرار دارد.
  • به همین منظور برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته ابتدا باید نیازهای کاربری مورد نظر خود را شناسایی کنید.
  • نقش اساسی دوربین مداربسته در کنترل ترافیکیکی از کاربردهایی که برای دوربین مدار بسته از دیرباز تعریف شده است در کنترل ترافیک و پایش شهری می باشد.
  • ابتدا نقشه مکان موردنظر را تهیه کرده یا بکشید و سپس نقاطی که احتیاج است دوربین مداربسته نصب شود را مشخص کنید.
  • یكی از تجهیزاتی كه به آن‌ها نیاز خواهید داشت سیستم دریافت تصاویر است.