دوربین مدار بسته مشخصات ، قیمت و خرید آنلاین | cctvipcamera

اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود. شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند. برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید. قبل از آنکه دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید شرایط آب و هوایی و میزان دمای منطقه مورد نظر را بسنجید. در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم.

دوربین مداربسته آنالوگ بولت داهوا HD-CVI مدل DH-HAC-HFW1200TP

در اینجا مثال‌ها و توضیحاتی در مورد اینکه کدام دوربین برای سیستمی که برنامه‌ریزی می‌کنید بهتر است، آورده شده است. دوربین های IP دوربین های امنیتی مبتنی بر شبکه هستند که از طریق یک شبکه کامپیوتری ارتباط برقرار می کنند تا سیگنال داده را به دستگاه ضبط کننده ارسال کنند. سیگنال داده ممکن است شامل ویدئو، صدا، کنترل‌های PTZ و فراداده تجزیه و تحلیل ویدیویی بسته به مدل دوربین‌ها باشد.

پک دوربین مداربسته 4 عددی اکو ( 5 مگاپیکسل)

آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس دوربین مداربسته است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد. امروزه دوربین لامپی جزو دوربینهای مداربسته پرطرفدار محسوب می شود و این به دلیل مزایای شگفت انگیز آن است. دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید. دوربین های دام طراحی ساده‌ای دارند و بیشتر برای نظارت سالن های انتظار و بخش های پذیرش، راه‌روها، فضای باز ادارات، انبارها، محوطه‌های پارکینگ و فضاهای داخلی مناسب هستند.

پاور بانک دوربین دار

برخی از مجله خبری دوربین مداربسته آی پیها مانند اکسیس، اویژیلون، بوش، سامسونگ و سونی دارای دوربین های مداربسته با قیمت بسیار بالا هستند. کشور چین با توجه به فعالیت های موفقی که در عرصه اقتصادی داشته است در این حوزه نیز عملکرد خوبی داشته است. برندهای هایک ویژن، داهوا، یونی ویو، تیاندی و… از برندهای مطرح جهانی این کشور هستند. برندهایی که نه تنها در کشور ما ایران بلکه در سراسر دنیا شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

  • از این رو دوربین های با پروتکل متفاوت امکان برقراری ارتباط تحت یک نرم افزار را در شبکه نخواهد داشت و این موضوع باعث محدودیت های زیادی در دوربین مداربسته شبکه خواهد شد.
  • با وجود LED های IR که به صورت جداگانه در ساختار دوربین های EXIR تعبیه شده اند باعث می شود که انعکاس نور IR با لنز دوربین تداخل تداخل نداشته باشد.
  • در لیست قیمتداهوا انواع دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر با قابلیت های متنوع و ویژگی های مختلف وجود دارند که هر کس می تواند بسته به نیاز خود و همچنین متناسب با بودجه خرید خود، محصولات مورد نظر را خریداری کند.
  • به عنوان مثال، اگر از لینوکس استفاده می کنید، نرم افزار دوربین مداربسته امنیتی لینوکس را می خواهید.

پروسه تجمیع بین سیستم دوربینهای مداربسته تحت شبکه و VMS ها زمانبر و هزینه بر خواهد بود. در بخشی از بازار جزیره ای، مثل بازار سیستمهای نظارت تصویری با وجود صدها شرکت مشغول به کار، تمرکز منطقه ای برای کسب یک اشتراک اشتباه بنظر می آید. برای بسیاری از شرکتهای بزرگ تولید کننده VMS، بروز ماندن بر اساس قوانین ONVIF و حفظ مداوم یکپارچگی سخت خواهد بود. از طرفی هم عدم پذیرش سازندگان نوپای دوربین مداربسته هم می تواند مشکل دیگری باشد.

http://dieselcommittee.ir