صرافی کوینکس Coinex چیست؟ آموزش کوینکس + 4 مزایای آن

حال اگر این معامله را با لوریج 100X انجام دهید، مبلغی معادل 1000 دلارسود کسب می کنید. البته تکته قابل تامل در معاملات لوریج این است که اگر در همین شرایط ارزش بیت کوین 10% کاهش پیدا کند شما به جای از دست دادن 10 دلار، مبلغی معادل 1000 دلار ضرر می کنید. صرافی پینگی اولین و تنها صرافی با امکان مراجعه حضوری در ایران است. مجهز به AMM و کیف پول اختصاصی برای تمامی ارزهای ارائه شده، دارای بازار حرفه ای و بخش ساده خرید و فروش سریع است. با ساختار جدید احراز هویت که توسط صرافی‌های خارجی در حال اجراست، به محض شناسایی کیف پول خریداران ایرانی رمزارزها، حساب موجود در آن مسدود خواهد شد.

  • این شرکت خدمات پشتیبانی از مشتری را به صورت 24 ساعته و از طریق ایمیل و سایر فضاهای دیجیتال، ارائه می کند.
  • سپس در صفحه باز شده، ابتدا ایمیل خود را وارد نموده و در خواست کد تایید ایمیل را انتخاب نمایید.
  • صرافی کوینکس استاندارد ۲FA را برای حفاظت از وجوه مشتریان فراهم می کند.
  • اگر مشکل شما حل نشد با پشتیبانی رسمی داخل سایت کوینکس از طریق تیکت ارتباط برقرار کنید.

نحوه کار کردن و استفاده از کیف پول بسیار خوب و آسان است و کاربران می توانند به راحتی از کیف پول صرافی کوینکس که به نام Viawallet نهایت استفاده را کنند و گزینه های متفاوتی را در دسترس کاربران قرار می دهد. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از Kucoin دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. صرافی ارز دیجیتالی کوینکس امکان خرید از طریق کارت های بانکی بین المللی را برای کاربران خود فراهم کرده است. از طریق ارز دیجیتال کوینکس ویزا کارت و مستر کارت را می توان با سهولت و آسانی بسیاری خریدار کرد. یکی از عوامل مهمی که می تواند برای انتخاب یک صرافی مناسب برای کاربران حائز اهمیت باشد. مزیت ها و خصوصیات مثبت آن صرافی می باشد که تاثیر مثبتی بر تصمیم نهایی کاربر می گذارد. لذا در این بخش سعی می کنیم مزیت های صرافی ارز دیجیتال کوینکس را خدمت شما عزیزان بصورت مخصر بیان کنیم.

صرافی کوینکس Coinex چیست؟ آموزش کوینکس + 4 مزایای آن

همچنین این صرافی از چندید آلت کوین که بسیاری از صرافی ها از آن ها پشتیبانی می کنند نیز پشتیبانی می کند. صرافی کوینکس “coinex exchange”مانند صرافی های بایننس و بیت فاینکس، یک برند فرعی از ViaBTC است که موسس این شرکت نیز هایپو است. این صرافی در بخش ارزهای دیجیتال با سایر گروه ها روابطی ایجاد کرده است و در آن مشارکت می کند. نکته ای که بسیار مهم است این است که آنها با Blockchair و بیت کوین مشارکت دارند. علاوه بر تمام ویژگی های بالا باید گفت، صرافی کوینکس در حفظ سرمایه کاربران بسیار مطمئن عمل کرده و امنیت فوق العاده بالایی را برای تمام دارایی ها در نظر می گیرد. ارزهای مربوط به کاربران کاملا محفوظ بوده و توسط خود سایت، به هیچ عنوان در قسمتهای دیگر استفاده نخواهد شد.

کیف پول های ارز دیجیتال آواکس

به عنوان مثال ما TRX (نماد اختصاری ترون) را جستجو کرده و مارکت TRX/USDT انتخاب می‌کنیم که صفحه زیر را نمایان می‌شود؛ که در وسط صفحه پایین نمودارها، فرم سفارش خرید و فروش را مشاهده می‌کنید. قسمت Withdrawal Address، آدرس کیف پولی که قصد انتقال به آن را دارید، وارد می‌کنید. که برای تائید ایمیل خود، روی Send code کلیک می‌کنید تا کدی به ایمیل شما ارسال شود و کد دریافتی را در این کادر سبز رنگ وارد کرده و پس از آن روی دکمه Next کلیک کنید. در آخر روی دکمه‌ی Submit کلیک می‌کنید تا مدارک شما برای بررسی و تأیید توسط پشتیبانی کوینکس ارسال شود.

هر توکن موجود در پلتفرم دارای چندین جفت معاملاتی و استخرهای دائماً در حال تغییر و به روز رسانی است. اگر رتبه الکسا سایت کوینکس را بررسی کنیم متوجه میشویم که این سایت رتبه ۱۵۷۷ در دنیا و رتبه ۷۰ در ایران را دارد. طبق برآورد سایت الکسا حدود ۶۵/۸ کاربران کوینکس ایرانی هستند، پس اگر این سایت بخواهد کاربران ایرانی خود را تحریم کند بخش قابل توجهی از درآمد خود را از دست خواهد داد. همانطور که می‌دانید صرافی بایننس احراز هویت در بستر خود را اجباری کرده و عملا دسترسی ایرانیان را قطع کرده است.

چرا باید صرافی کوینکس را انتخاب کنیم؟