دوربین بولت لیست قیمت انواع دوربین مداربسته بولت | cctvipcamera

در برخی موارد چند مامور مجله خبری دوربین مداربسته آی پی قادر به مشاهده پخش زنده این تلویزیون مداربسته CCTV هستند. همچنین دستگاه‌هایی برای ضبط و ذخیره فیلم‌ها در محدوده دید دوربین مداربسته وجود دارند. دوربین های مداربسته در محل کسب کار می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده جرم مورد استفاده قرار گیرد و بانک ها، موزه ها، فروشگاه ها، رستوران ها و دیگر مشاغل از این نوع دوربین ها در محل کسب و کار خود استفاده می کنند. دوربین های پرستار نیز در محل کسب و کار پرکاربردند و از این دوربین ها برای نظارت بر کارکنان استفاده می کنند و این امر زمانی به کار می آید که یک کسب و کار به صورت شبانه روزی کار می کند و نیاز به نظارت دارد. خریداران می توانند در بازار اینترنتی ویترین نت با ثبت درخواست خرید و یا تماس مستقیم با تعداد زیادی از تامین کنندگان دوربین مداربسته ارتباط برقرار کنند.

http://dieselcommittee.ir

در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی های لازم را انجام دهید . همچنین پکیج های آماده ی دوربین مداربسته ، مناسب برای کاربری های مختلف گردآوری شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه فرمایید . نکته دوم اینکه حتما به گارانتی دوربین مدار بسته بیسیم خود توجه کنید و بهتر است هنگام خرید گارانتی معتبری داشته باشد. دوربین مداربسته بیسیم ارزان از برند های معتبر به راحتی یافت نمی شود، مگر اینکه تقلبی از این برندها باشد. دوربین های بی سیم آنالوگ در کنار سادگی و ارزان تر بودن قیمت دوربین وای فای، اشکالات زیادی دارند که کاربرد آن ها را محدود می کند.

پک سنسور هوشمند خانگی شیائومی مدل ZHTZ05LM

شکل ظاهری دوربین مداربستهاز لحاظ ظاهری و ساختار فیزیکی می توان دوربین های امنیتی را به دو دسته کلی دوربین مدار بسته دامو دوربین مداربسته بالت تقسیم بندی کرد. شما با خرید دوربین مداربسته به صورت نسبی و نا خودآگاه یک امنیت نسبی را با توجه به نقش بازدارندگی دوربین های امنیتی و نظارتی دارد ایجاد می کنید. قیمت دوربین مدار بسته بیسیم به نسب دوربین های دیگر بیشتر است؛ اما قابلیت های مناسبی هم به نسبت قیمت آن ارائه می دهد. دوربین بیسیم به دلیل قابلیت ها، امکانات و ویژگی هایی که به کاربران و مصرف کنندگان می دهد، از محبوبیت زیادی برخوردار است.

  • سه نوع لنز برای دوربین مداربسته با عنوان لنز ثابت، لنز متغیر یا وریفوکال و لنز زوم یا موتوردار موجود است.
  • ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید.
  • دوربین های مداربسته صدا دار و بی صدادر سیستم دوربین مداربسته و با توجه به ویژگی هایی که در دستگاه دی وی آر DVRوجود دارد این امکان برای کاربر فراهم شده است که از یا چند میکروفون به صورت خارجی استفاده نماید.
  • دوربین مدار بسته ای اچ دی نیز نسبت به دوربین های آنالوگ کیفیت بالاتری دارد که دوربین های HDTVI، HDCVI و HDSDI در این دسته قرار دارند.

دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود و دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و قاعدتا قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است. اتصال این دوربین ها از طریق کابل شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد. تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید. این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید.

راهنمای خرید دوربین مداربسته و قیمت دوربین مداربسته

تصاویر ثبت شده توسط دوربین های آی پی در بستر شبکه اینترنت منتقل می‌شود و با داشتن اینترنت روی سیستم یا تلفن همراهتان، امکان مدیریت و کنترل سیستم نظارتی خود را دارید. به‌علاوه قابلیت‌های هوشمند به‌کار‌رفته در این نوع از دوربین بولت باعث شده تا کیفیت و کارایی بالاتری داشته باشند. برای مثال برخی از دوربین های بولت تحت شبکه دارای قابلیت تشخیص پلاک هستند.

دوربین مدار بسته عضو اصلی خانواده سیستم های حفاظتی