قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی هوبانو خرید دوربین مداربسته | cctvipcamera

در واقع دوربین مدار بسته عنصر مهم یک سیستم حفاظتی و نظارت تصویری می‌باشد که این سیستم ها معمولاً شامل دوربین، دستگاه ضبط، هارد دیسک و غیره هستند. وظیفه اصلی دوربین مداربسته دریافت تصویر محیط و ارسال آن برای دستگاه ضبط (DVR یا NVR) جهت ضبط و ذخیره‌سازی می‌باشد. در سال های گذشته برای انتقال تصویر در سیستم دوربین های امنیتی و نظارتی خود نیاز به آیپی استاتیک داشتید که در سال های اخیر اکثر محصولات دوربین مدار بسته از روش آسان P2P بهره مند می باشد. دوربین های مداربسته صدا دار و بی صدادر سیستم دوربین مداربسته و با توجه به ویژگی هایی که در دستگاه دی وی آر DVRوجود دارد این امکان برای کاربر فراهم شده است که از یا چند میکروفون به صورت خارجی استفاده نماید. در ادامه محصولات دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ، دوربین های دید در شب تمام رنگی یا Full Color به عرصه محصولات نظارت تصویری و سیستم مدار بسته معرفی شدند.

  • با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد.
  • دوربین های تحت شبکه برای کسانی که به طور مداوم در حال حرکت هستند عالی هستند.
  • در برخی موارد چند مامور امنیتی قادر به مشاهده پخش زنده این تلویزیون مداربسته CCTV هستند.
  • قیمت دوربین مدار بسته که به صورت چرخشی هستند نسبت به سایر مدل ها گران تر است.

این سیستم را می توان با استفاده از برنامه های دوربین امنیتی سازگار به آیفون، اندروید، رایانه شخصی یا لپ تاپ شما متصل کرد. علاوه بر این، می‌توانید روی یک NVR جداگانه (ضبط‌کننده ویدیوی شبکه) سرمایه‌گذاری کنید تا تمام فیلم‌های آرشیو شده را در آنجا ذخیره کنید. به همین دلیل است که راه اندازی یک سیستم دوربین مدار بسته IP با هزینه نگهداری کمتر بسیار مقرون به صرفه تر است. یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش دوربین مدار بسته به شما ارائه خواهند داد، صدور فاکتور رسمی روی خرید شما است.

دوربین دام چرخشی

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته بیسیم را می‌توان در مکان‌هایی که قبلاً برای دوربین‌های سیمی استاندارد در دسترس نبود، نصب کرد و از مزیت های افزایش ایمنی با استفاده از خرید دوربین Wireless استفاده کرد. این نوع دوربین ها نسل اولیه دوربین های مداربسته هستند که برای انتقال تصاویر از امواج آنالوگ استفاده می کنند. نسبت به انواع دیجیتال کیفیت تصویر پایینی دارند و رزولوشن تصاویر آنها بر اساس تی وی لاین سنجیده می شود. دوربین مدار بسته آنالوگ با روی کار آمدن انواع دوربین های با کیفیت نقش کمرنگی را در بازار رقابت پیدا کرده اند.

توربو اچ دی

به دوربین‌های استوانه‌ای شکل، دوربین مداربسته بولت یا بالت گفته می‌شود. اکثر دوربین های بولت دارای بدنه‌ای از جنس فلز بوده، روی دیوار نصب شده و به دلیل شکل خاص کاور (به طور مثال داشتن سایبان) نسبت به دوربین های دام در مقابل گردوغبار و بارش باران و برف نسبتا مقاوم‌تر هستند. با توجه به موارد ذکر شده دوربین‌های مداربسته بالت برای نصب در فضای خارجی مناسب‌تر هستند. بازبینی تصاویر ضبط ضده دوربین مدار بسته از طریق دستگاه DVRاز امکانات انتقال تصویر دوربین مداربسته می توان به مانیتور تصاویر به صورت زنده و Live اشاره کرد. ظاهر و شکل دوربین مدار بستهدسته بعدی دوربین های نظارتی و امنیتی از لحاظ ساختاری دوربین مداربسته بالت می باشد.

اشاره شد که دوربین های بولت پرکاربرد‌ترین دوربین‌ برای فضای باز و بدون سقف هستند، اما ممکن است در تمام شرایط مناسب‌ترین گزینه نباشند. دوربین بولت یکی از پرفروش‌ترین دوربین های مداربسته outdoor به حساب می‌آید. شما این نوع از دوربین مداربسته را با نام دوربین بالت نیز می‌شناسید که به خاطر نوع طراحی و داشتن بدنه استوانه‌ای شکل، این‌گونه نام‌گذاری شده است. یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است.

http://dieselcommittee.ir