خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 26 بهمن | cctvipcamera

آنها از یک پروتکل اینترنتی برای ذخیره فیلم ضبط شده در اینترنت استفاده می کنند. بهتر است یک دوربین شبکه بتواند پهنای باند ویدیو را قبل از ارسال به شبکه فشرده کند. در نتیجه، دسترسی به فید آنلاین بدون توجه به جایی که سفر شما انجام می شود، واقعا سریع و راحت است. اکنون، دسته‌های قبلی را به دسته‌های فرزندشان تعمیم می‌دهیم که دوربین‌های امنیتی خانگی را بر اساس ویژگی‌ها، سبک ساخت، کاربرد و غیره به برخی از مدل‌های دیگر طبقه‌بندی می‌کنند. علاوه بر این، نصب آنها آسان است زیرا هیچ سیمی برای برق یا اینترنت وجود ندارد.

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A51P

بنابراین شرکت مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ویژن توصیه می کند حتما در سیستم امنیتی خود از یو پی اس استفاده نمایید. دستگاه ان وی آر 4 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 4 عدد دوربین تحت شبکه را دارد. پورت های ورودی و خروجی آن شامل پورت های POE ،VGA ،HDMI ،USB ،SATA پورت ورودی و خروجی صدا … است.

http://dieselcommittee.ir

با توجه به مساحت محیط و نقاط حساسی که احتیاج به نصب دوربین دارد، تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز خود را مشخص کنید. ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد. می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد. شما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید. دوربین Cube با تکنولوژی تحت شبکه و HD در بازار موجود است و به راحتی می توانید آن را در فضاهای داخلی نصب کرده و علاوه بر تصویر محیط، صدا را از طریق میکروفون موجود در آن دریافت کنید.

کاربرد و راهکار های امنیتی دوربین مداربسته

معمولا دوربین هایی که خودشان دارای آنتن وای فای هستند، از برد انتقال زیادی برخوردار نیستند و برای استفاده ی حرفه ای از دوربین های به صورت بی سیم باید از آنتن های حرفه ای دیجیتال استفاده کرد. دوربین های شبکه بی سیم معمولا از تکنولوژی وای فای برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند. این تکنولوژی، امکان انتقال حجم بسیار بیشتری از اطلاعات با سرعتی به مراتب بالاتر را فراهم می آورد.

  • در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با کاربرد و مشخصات این نوع از دوربین، بتوانید بهترین دوربین مداربسته بولت را خریداری کنید.
  • یک دوربین مداربسته هوشمند این امکان را به شما می دهد که بدون توجه به مکانی که هستید آن را کنترل و مدیریت کنید و به سادگی از طریق نرم افزار گوشی موبایل خورد به آن دسترسی داشته باشید.
  • بعد از خرید یک دوربین یا پکیج دوربین مداربسته شما قطعا نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارید که به صورت تخصصی توسط کارشناسان مربوط انجام می شود.
  • نقش مراقبتی دوربین های مدار بستهیکی از کاربرد هایی که باعث انتخاب و خرید و قیمت از سوی کاربران می شود نقش مراقبتی دوربین مدار بسته می باشد.
  • این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید.

سیگنال این دوربین ها به شدت به شرایط محیطی و نویزهای الکترومغناطیسی حساس است؛ در واقع در صورتی که موانع موجود در راه زیاد باشند یا شرایط جوی مرطوبی در محل وجود داشته باشد، سیگنال دوربین بیسیم به شدت افت خواهد کرد. امروزه کاربرد این نوع از دوربین وایرلس به دلیل محدودیت های موجود منسوخ شده است. بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته بسیار آسان است و خودتون می تونید انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید. دستگاه ان وی آر 32 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 32 عدد دوربین تحت شبکه را دارد. دستگاه ان وی آر 16 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 16 عدد دوربین تحت شبکه را دارد.

دستگاه ضبط دی وی آر