قیمت دوربین مداربسته CCTV آی تی بازار | cctvipcamera

دوربین مدار بسته ای اچ دی نیز نسبت به دوربین های آنالوگ کیفیت بالاتری دارد که دوربین های HDTVI، HDCVI و HDSDI در این دسته قرار دارند. یک دوربین ای اچ دی در بدترین حالت می تواند تصاویری با کیفیت 720P ثبت و ضبط نماید در صورتی که حداکثر کیفیت دوربین های آنالوگ 960H می باشند بنابراین عمده تفاوت این دوربین ها با نوع آنالوگ در کیفیت تصویر آنها است. البته توجه داشته باشید که در این دوربین ها نیز برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید. دوربین مدار بسته AHD یا HD می تواند در بستر آنالوگ تصاویر اچ دی ارائه دهد.

  • دوربین مداربسته برای انباری ها و پارکینگ هایکی از فضاهایی که در هنگام جانمایی دوربین مداربسته باید در نظر داشته باشید پوشش دهی فضای پارکینگ ها و انباری می باشد.
  • این نوعتجهیزات حفاظتی و امنیتیاز زمان توسعه در سال 1942 دستخوش تغییرات بسیاری شده است و فیلمبرداری زنده اولین ویژگی دوربین های مدار بسته بود و بعد از آن فناوری ضبط نیز به آن اضافه شد.
  • دوربین های دارای لنز موتوردار، دیجیتال و هوشمند که قابلیت کنترل از راه دور را دارند در واقع از گرانترین انواع دوربین مداربسته در بازار به شمار می آیند.
  • اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات درنظر گرفته شود.
  • در دستگاه دی وی آر DVR تصاویر دوربین مداربسته یا به صورت دائم و بدون توقف ضبط می شوند یا به صورت تشخیص حرکت که در سیستم دوربین مدار بسته به آن Motion detection می گویند.

نظارت تصویری یكی از كارآمدترین راه‌های پیشگیری و پیگیری جرم و سرقت است. از زمانی كه اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۰ توسط والتر بروش اختراع شد، این فناوری روز به روز در حال توسعه است و افراد مختلفی به استفاده از آن روی آورده‌اند. از كاربری‌های پلیسی و نظامی گرفته تا نصب برای كنترل ترافیك و نظارت‌های نامحسوس برای اماكنی كه مدنظر ما است.

http://dieselcommittee.ir

از جمله این سوابق می توان به تامین تجهیزات حفاظتی مورد نیاز برای پروژه های بزرگ، راه اندازی، نصب و اجرای سیستم های حفاظتی و امنیتی در مراکز خرید، فرودگاه، بانک، بیمارستان و …اشاره نمود. هایک سنتر با بیش از 47 نفر کارمند اداری، کارشناسان دپارتمان فروش، فعالان بخش واردات و نمایندگان و مجریان نصب تجهیزات در سرتاسر کشور آماده ارائه خدمات است. تصور کنید یک پکیج دوربین مدار بسته به همراه DVR با کیفیت 5 مگاپیکسل خریداری نموده اید. لازم به ذکر است برخی از برندها تنها تولید کننده محصولات تحت شبکه هستند مانند شرکت تیاندی.

دوربین لوله ای AHD

دکل های مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند. برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید. بارز ترین مزیتی که در دوربین بی سیم می توان به آن اشاره کرد، نیاز نداشتن به کابل و سیم و نداشتن پیچیدگی های نصب در آن است. شرکت ماد طلایی ارائه دهنده خدمات پس از فروش سیستم های حفاظت الکترونیک، شبکه و زیر ساخت های شبکه، خانه هوشمند با برندهای مختلف است. به دلیل خدمات با کیفیت و یکپارچه در بازار هدف توانسته جایگاه خوبی را سهم خود کند. لیست قیمت هایک ویژن ماد طلایی را می توانید از نمایندگی مرکزی هایک ویژن دریافت نمائید.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IR

کیفیت ساخت مقاوم در برابر آب و هوا به زنده ماندن در محیط های چالش برانگیز برای سال های آینده کمک می کند. دوربین های مداربسته Dome به دلیل بدنه گنبدی شکل آنها نامگذاری شده اند. آنها یک انتخاب محبوب برای بسیاری از مشاغل و صاحبان خانه هستند زیرا سطح بالایی از امنیت را بدون ایجاد مزاحمت ارائه می دهند.

دوربین مدار بسته لامپی مدل v380 FullHD