قیمت دوربین مداربسته ⭐️ خرید دوربین مدار بسته ⭐️ دیدنگار | cctvipcamera

بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند. به طور خلاصه، اگر به چیزی نیاز دارید که بتواند با هر چیزی که کسب و کار شما به آن می اندازد کنار بیاید، سرمایه گذاری در دوربین مدار بسته C-mount را در نظر بگیرید. شاید بالاترین کیفیت و بیشترین قیمت را در این لیست، محصولات هایک ویژن و داهوا داشته باشند.

راهنمای انواع انتقال تصویر دوربین مداربسته

از دیگر مزیت های مهم دوربین بی سیم یا همان دوربین وایرلس این است که این دوربین ها به اندازه دوربین های سیمی به تجهیزات حجیم نیاز ندارند. هم چنین نصب دوربین بی سیم آسان تر از سایر دوربین ها می باشد و نیز قیمت دوربین بی سیم بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت اچ دی و بالاتر به دوربین مدار بسته AHD معروف می باشند. همچنین دوربین های مداربسته HD-CVI ، HD-TVI و HD-SDI از همین خانواده می باشد. برندهای چینی معمولاً این دوربین های مداربسته را تا کیفیت ۵ مگاپیکسل تولید می‌کنند.

پکیج دوربین مداربسته ارزان 4 کانال | قیمت دوربین مداربسته

در این راستا می توانید از مشاوره رایگان پیش از نصب کارشناسان ما بهره مند گردید. برای انتخاب یک دوربین مدار بسته حرفه ای المان های مختلفی وجود دارد که هرکدام ممکن است مورد انتظار شما باشد به طور مثال ممکن است شما به دنبال کوچکترین دوربین مدار بسته باشید. یا دوربین مدار بسته ارزان، دوربین مدار بسته بی سیم، پکیج دوربین مداربسته، دوربین مداربسته با دید در شب و یا انواع دیگر دوربین مد نظر شما باشد.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-IT5F

بنابراین شما باید ابتدا مجله خبری دوربین مداربسته آی پی قیمت دوربین بولت را بررسی کرده و با توجه به امکاناتی که در نظر دارید، بودجه خود را تعیین کنید. دوربین مداربسته بولت دارای پایه می‌باشد و طراحی آن به‌نحوی است که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای نصب روی دیوار تبدیل کرده است. دوربین های بولت با تکنولوژی‌های مختلفی در بازار موجود هستند و شما می‌توانید آن‌ها را به‌صورت IP یا HD خریداری کنید.

  • دوربین های مداربسته هایک ویژن در دو تکنولوژی آنالوگ HD و تحت شبکه طراحی و تولید می شوند.
  • دوربین‌های داخلی بی‌سیم به راحتی نصب می‌شوند، زیرا برای انتقال فید ویدیوی خود به کابل نیاز ندارند، اما همچنان باید به برق وصل شوند.
  • آیتم بعدی در تعداد دوربین مداربسته اولویت های کار فرما در جانمایی دوربین ها می باشد.
  • این نوع دوربین ها معمولا برای پارکینگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ )، مجتمع های تجاری، ادارات، کارخانه ها و …
  • دوربین بولت داهوا و هایک ویژن به‌عنوان کالای وارداتی با‌کیفیت با گارانتی معتبر توسط فرافن به‌فروش می‌رسند.

در متراژ های بالا نوع و قیمت کابل تاثیر خیلی زیادی بر قیمت کل سیستم خواهد داشت. سیستم های IP یا دیجیتال کمی بیشتر درگیر هستند به همین جهت گزینه ی گران تری به شمار می آیند. در پیکربندی IP یا دیجیتال، دوربین مسئولیت DVR را برعهده می گیرد و فرآیند فشرده سازی، تبدیل و پخش ویدیو از طریق اتصال اینترنت را برعهده دارد. با این روش دیگر به سیستم DVR نیاز نداریم و ویدیو را می توان مستقیم به یک رایانه شخصی یا NVR وصل و پخش کرد. از این رو، مکانیسم جمع آوری نور خورشید و تبدیل آن به برق است که برای شارژ باتری قابل شارژ استفاده می شود.

http://dieselcommittee.ir