قیمت 12 عدد دوربین مداربسته vivok چین دیده بان | cctvipcamera

مادون قرمز با برد 40 متر و طراحی بولت Bullet از ویژگی‌های اساسی این دوربین است كه آن را برای انواع محیط‌های خارجی و بیرونی مناسب می‌كند. لنزهای زوم یا موتوردار همان طور که از نام آن پیداست مجهز به موتور هستند. این به شما امکان می دهد فاصله کانونی لنز را از طریق نرم افزار موبایل خود تنظیم کنید. محدوده تنظیم لنزی های موتوردار معمولا بسیار بزرگتر از لنزهای متغیر است. دوربین های مداربسته با لنزهای موتوردار به شما اجازه می دهد تا دوربینی را نصب کنید که امکان نظارت با جزئیات از راه دور را دارد. دوربین های وریفوکال یا متغیر به گونه ای طراحی شده اند که بدون از دست دادن فوکوس بر روی تصویر بزرگ نمایی و کوچک نمایی می شوند.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل HD-001

دوربین مداربسته پلاک خوان دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و با اتصال به نرم افزار پلاک خوان قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند. هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید. یکی از دوربین های پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است. اتصال به WIFI و شبکه اینترنت خانگی از ویژگی بارز دوربین مداربسته بیسیم است. پس از مطالعه مطالب و انتخاب دوربین مداربسته خود می توانید، جهت انجام بازدید و مشاوره رایگان جهت نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با ما در ارتباط باشید. این مورد یکی از عوامل بسیار مهم در هنگام خرید دوربین مدار بسته می باشد و اکثر افراد از آن آگاهی ندارند.

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل (Security Camera 2K (MJSXJ09CM

در ادامه برخی از این ویژگی های مهم دوربین مداربسته بی سیم که باعث افزایش خرید دوربین وایرلس در میان مردم شده است را نام می بریم. یکی از پرطرفدار ترین این دوربین های مدار بسته، دوربین های مدار بسته لامپی می باشند.دوربین لامپینصب آسانی دارد و برای مصرف کنندگان بسیار مقرون به صرفه می باشد. کاربرد و خرید دوربین بیسیم از نوع تحت شبکه، به دلیل قابلیت ها و امکانات به روزی که به مخاطبان خود ارائه می دهد، بسیار محبوب تر می باشد. دستگاه ان وی آر 8 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 8 عدد دوربین تحت شبکه را دارد. جهت ذخیره تصاویر بر روی ان وی آر باید هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود. در ابتدای لیست قیمت هایک ویژن دوربین 2 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و بولت قرار گرفته اند.

مقایسه قیمت دوربین مداربسته در 67 برند

دوربین مداربسته کیوب نوعی دوربین رومیزی است که قابل نصب روی دیوار و سقف نیز می باشد. این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است. این دوربین طرفداران خاص خود را دارد و به خاطر شکل ظاهری متفاوتی که دارد جزو محصولات پرفروش برخی از شرکت های تولیدکننده دوربین محسوب می شود. رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود. این دوربین در ابعاد بسیار کوچک حدود 3 در 3 سانتی متر و در مکان هایی که با کاربری خاص که نیاز به ثبت تصاویر به صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می شود.

http://dieselcommittee.ir

این نوع مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ها بهترین برای نظارت در فضای باز هستند در صورتی که دوربین های مداربسته مادون قرمز نمی توانند عملکرد مناسبی داشته باشند. دوربین های روز و شب محدوده دینامیکی گسترده ای برای عملکرد در شرایط مختلف مانند تابش خیره کننده، نور مستقیم خوردشید، انعکاس و نور پس زمینه قویرا در هر زمان دارند. منازلی دارای دوربین مداربسته کمتر از خانه های فاقد دوربین مورد سرقت یا تخریب قرار می گیرند. اگر چه دوربین های مداربسته کاری برای جلوگیری فیزیکی از وقوع جرم نمی کنند اما صاحبان منازل از آن ها برای جلوگیری از ورود مجرمان و حفظ امنیت خانه استفاده می کنند.

  • دوربین های مداربسته AHD در رده دوربین های مقرون به صرفه دارای حداقل کیفیت 1.3 مگاپیکسل می باشند که برای استفاده در منازل و ادارات کوچک کاملا کافی و مناسب می باشد.
  • دوربین های دید در شب رنگی در ابتدای امر در قالب دوربین دید در شب رنگی starlight ظهور پیدا کردند.
  • این دوربین ها را می توان هم در جهت افقی و هم در جهت عمودی به صورت دستی و یا اتوماتیک به حرکت در آورد.
  • دوربین مداربسته واید هایک ویژن دوربینی با زاویه دید Wide که برای محیط های داخلی و کوچک بسیار مناسب است.