خرید و فروش عمده دوربین مداربسته-استعلام قیمت از تامین کنندگان ویترین نت | cctvipcamera

این دوربین ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند. برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد. یعنی احتمال آن خیلی کم است و این موضوع در دوربین بی سیم آنالوگ هم ممکن است اتفاق بیفتد. نصب و راه اندازی دوربین مداربسته بی سیم ارزان است و نیازی به متخصص ندارد. همچنین می توان ازمدار لوپدر داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد.

  • یک دوربین مداربسته مناسب می تواند خطر سرقت از منزل یا محل کار تا حد زیادی کاهش دهد و به عنوان شاهد علیه سارق عمل کند.
  • این محصولات را می توانید با ضمانت دوساله شرکت پارس ارتباط افزار تهیه کنید.
  • این سیستم را می توان با استفاده از برنامه های دوربین امنیتی سازگار به آیفون، اندروید، رایانه شخصی یا لپ تاپ شما متصل کرد.
  • کاربرد و خرید دوربین بیسیم از نوع تحت شبکه، به دلیل قابلیت ها و امکانات به روزی که به مخاطبان خود ارائه می دهد، بسیار محبوب تر می باشد.

دوربین مداربسته از جمله ابزار بسیار کاربردی است که کمبود آن وقتی احساس میشود که حادثه ای رخ می دهد، امنیتی به خطر می افتد یا منافعی از دست می رود. دوربین های مداربسته، به تنهایی می توانند جلوی بخش زیادی از نا امنی ها را بگیرند. در این فروشگاه بهترین مدل های دوربین مداربسته از برند های معتبری از جمله داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، شیائومی ، های لوک و …

دوربین مداربسته دام داهوا مدل HDW1200MP

تفاوتی ندارد مكانی كه می‌خواهید مانیتور كنید خانه مسكونی باشد یا محل كسب و كار، مجله خبری دوربین مداربسته آی پی به نیاز خود می‌توانید اقدام به خرید كنید. بارها مشاهده می‌شود كه افراد بعد از تحمل چندین خسارت اقدام به تهیه چنین دوربین می‌كنند و اثر موفق آن تازه بعد از نصب برای آن‌ها آشكار می‌شود. این نوع لنز ها قابلیت تنظیم با فاصله کانونی را دارند و یکی از تنظیمات رایج که برای لنزهای وریفوکال به کار می برند از 3 تا 9 میلی متر است. دوربین C-mount کمی پیشرفته تر از دو نوع دیگر است و دارای یک لنز قابل جدا شدن است که به کاربران خود اجاز می دهد آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهند.

معرفی انواع دوربین مدار بسته

پیش از نهایی کردن سفارش خود روی سایت، با ما تماس بگیرید تا اقدامات مربوط به دریافت فاکتور صورت بگیرد. ابتدا نقشه مکان موردنظر را تهیه کرده یا بکشید و سپس نقاطی که احتیاج است دوربین مداربسته نصب شود را مشخص کنید. نقاطی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده‌اید را مجدداً چک کرده تا مطمئن شوید مانعی در دید دوربین مدار بسته وجود نداشته باشد و همچنین دوربین بهترین زاویه دید را داشته باشد. برای یافتن بهترین سیستم دوربین مداربسته، باید عوامل متعددی مد‌نظر قرار گیرد.

در هنگام خرید دوربین مداربسته آخرین چیزی که لازم دارید محدوده دید محدود است. اگر دوربینی که خریداری کردید قابلیت حرکت در چهار جهت را ندارد باعث می شود شما توانایی نظارت بر چهار گوشه را نداشته باشید. بهتر است به دنبال دوربین مداربسته ای باشید که قابلیت بزرگنمایی داشته باشد تا باعث شود شما نگاه دقیق تری به چهره اشخاص داشته باشید حتی اگر به صورت درست در مقابل دوربین مداربسته نباشد. بعضی از دوربین های مداربسته مجهز به زوم اپتیکال هستند و برخی دیگر مجهز به زوم دیجیتال هستند. دو نوع سیستم دوربین مدار بسته امنیتی در بازار موجود است که با عنوان دوربین مداربسته آنالوگ و IP یا دیجیتال شناخته می شود. قیمت داهوا نسبت به سایر برند های نظارت تصویری دنیا مناسب تر و مقرون به صرفه تر است.

http://dieselcommittee.ir