انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی مرکزی هایک ویژن | cctvipcamera

چرخش 360 درجه امکان مناسبی است که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد. چرخش و حرکت این دوربین ها هم از طریق کاربر امکان پذیر است و هم امکان برنامه ریزی نرم افزاری وجود دارد تا دوربین به صورت خودکار بچرخد. این نوع دوربین ها در سقف نصب می شوند و می توانند تصویری 360 درجه از مکان را در اختیار کاربر قرار دهند. مزیت این دوربین ها نداشتن نقطه کور است و تمامی فضا را تحت پوشش قرار می دهند.

http://dieselcommittee.irدید در شب با نور سفید نیز یکی از ویژگی‌های دوربین‌ها است که امروزه بیشتر مدل‌های جدید این ویژگی را دارند. علاوه بر تنوع مدل‌های دوربین می‌توان دوربین‌ها را براساس برند و شرکت تولیدکننده آنها نیز تقسیم کرد. کارخانه‌های مختلفی در جهان اقدام به تولید دوربین مخفی می‌کنند و کیفیت ساخت آنها، امکانات ،گارانتی و قیمت آنها با هم متفاوت است. برای خرید دوربین مدار بسته بهتر است به سراغ برندهای شناخته شده و مطرح بروید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید. برندهایی مانند اپلینکس، داهوا، هایک ویژن، اسفیورد و … از جمله برندهای معروف و شناخته شده جهانی هستند. دوربین‌هایی که توسط برندهای ناشناس تولید می‌شوند شاید قیمت بسیار ارزان‌تری داشته باشند اما از نظر کیفیت قابل اطمینان نیستند.

  • این نوع دوربین بدنه ضدآبی ندارند و برای نصب در فضاهای بیرونی و بدون مسقف باید از محافظ مناسبی بهره مند شوند.
  • بنابراین مهم است که بهترین شرکت را جهت دریافت چنین مشاوره ای انتخاب نمایید.
  • منظور از indoor یعنی محیط های داخلی یا مسقف می باشد که برای این محیط ها اکثرا از دوربین های دام استفاده می شود.
  • قیمت مقرون به صرفه این سری از دوربین ها و کیفیت مناسب از مهم ترین ویژگی های جذب مشتری آنهاست.
  • استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد دارد.
این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ها با استفاده از کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شوند و برق رسانی به این دوربین ها باید به وسیله آداپتور دوربین انجام پذیرد. از ضعف های دوربین آنالوگ می توان کیفیت پایین فیلمبرداری و عدم اتصال به شبکه را اشاره نمود. برای بهبود کیفیت فیلمبرداری دوربین های آنالوگ، نسخه های متفاوتی از روی این دوربین ساخته شد که کیفیت دوربین های آنالوگ را تا حد دوربین های تحت شبکه بالا می آورد. کیفیت تصاویر دوربین HD بسیار بالاتر از دوربین های آنالوگ قدیمی بود به همین علت قابلیت نصب برخی سنسورهای هوشمند بر روی آن ممکن گردید.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IRP

دوربین مداربسته پلاک خوان از انواع دوربین مداربسته است که در کنترل ترافیک، هوشمندسازی پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های مداربسته دام براساس این که بستر نصب آنها بر چه مبنایی باشد به دو دسته تقسیم بندی می شوند. دوربین مداربسته دام بر مبنای کابل کشی با کابل شبکه و دوربین مداربسته دام بر مبنای کابل کشی با کابل کواکسیال. البته از نظر ظاهری دوربین های تورت Turret نیز در انواع دوربین مدار بسته دام قرار می گیرد. در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل تحت شبکه یا IP است. این دوربین‌ها فیلم‌ها را به صورت زنده و اینترنتی برای مالک به اشتراک می‌گذارند.

دستگاه DVR چیست؟

هزینه‌های راه‌اندازی یک سیستم امنیتی تحت شبکه و استفاده از دوربین IP، به مراتب بیشتر از دوربین آنالوگ است. سوئیچ شبکه، ارتباط بین دوربین‌ها و سایر سیستم‌های اتصالی شبکه را برقرار می‌کند. دوربین های مداربسته دام ظاهری شبیه به گنبد یا نیم کره دارند و تشخیص آن ها بسیار راحت است. این نوع دوربین های مداربسته عموما برای فضای داخلی یا مسقف مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع دوربین مدار بسته و کاربرد آنها