انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | cctvipcamera

تیم مشاوران مجموعه مجله خبری دوربین مداربسته آی پی برتر، می‌توانند یک پیشنهاد رایگان و بدون تعهد برای الزامات دوربین مداربسته شما ارائه دهند. فیلم‌های دوربین مداربسته در صورت نصب مناسب، به‌راحتی به حل جرائم کمک می‌کنند. اگرچه این یک عامل بازدارنده جدی برای سرقت نیست، اما برای کمک و شناسایی مجرمانی که فعالیت‌های غیرقانونی خود را در خانه یا محل کسب‌وکار شما انجام می‌دهند، بیش از اندازه کافی است. در اکثر مدل‌های دوربین مدار بسته مانند Dome و Bullet موجود می‌باشد. دوربین‌های مداربسته بی‌سیم محدوده وسیعی از 50 تا 100 متر را پوشش می‌دهند. دوربین‌های مداربسته C-Mount انتخاب ایده آلی برای کسانی است که ممکن است بخواهند میدان دید را تطبیق دهند.

http://dieselcommittee.irدوربین‌های مداربسته دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها به گروه‌های مختلفی مانند دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های دیجیتال و دوربین‌های تحت شبکه تقسیم می‌شوند. انواع مختلفی از دوربین های مداربسته وجود دارد که برای استفاده در محیط بیرونی بسیار مناسب هستند، اما تصویربرداری بسیار حساس، دقیق و کاربردی در هر دو حالت تصویربرداری چه در روز و چه در شب، این مدل دوربین را خاص می کند.

  • در بازار این دستگاه ها ممکن است هیچ ورودی صدا نداشته باشند و یا یک یا چند ورودی صدا در آنها تعبیه شده باشد.
  • همچنین به دلیل اینکه این نوع دوربین از فرمت فشرده‌سازی تصاویر استفاده نمی‌کند، تصاویر با کیفیت مطلوبی دریافت می‌شوند.
  • این دوربین‌ها تنها باید توسط یک آداپتور که به همراه آن ارائه می‌شود، به برق متصل شده و توسط اپلیکیشن که داخل گوشی نصب می‌شود می‌توانید تصاویر ضبط شده آن را داخل گوشی مشاهده کنید.
  • همانگونه که اشاره گردید تعداد کانال dvr ها از روی تعداد ورودی تصویر تعیین می شود حال آنکه دی وی آر ها می توانند دارای تعداد کانال متفاوت ورودی برای صدا باشند.
  • برای نصب در لابی و پارکینگ می‌توانید از دوربین‌های ساده آنالوگ استفاده کنید که قیمت مناسب‌تری هم دارند.

در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره دوربین های مدار بسته و نصب آنها به دست آورید، توصیه می کنیم در دورهآموزش نصب دوربین مدار بستهآموزشگاه فنون برق ثبت نام کنید. جهت کسب مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید. ابتدایی ترین دوربین های مدار بسته بر اساس تکنولوژی آنالوگ طراحی و تولید می شدند. این سیستم ها نیازهای اولیه به دوربین مدار بسته را برطرف کرد اما به مرور چالش های جدید موجب شد تا سیستم های تحت شبکه طراحی و معرفی شوند. قیت بالای این سیستم ها موجب شد کمپانی های سازنده دوربین مداربسته دست به خلاقیت زده و دوربین مداربسته آنالوگ HD را روانه بازار کنند.

پک بی‌سیم دزدگیر اماکن سیم کارت و خط شهری آسا بنفش

این سیستم امکان کنترل دوربین های ip و ذخیره سازی تصاویر آنها را فراهم می کند. شکل ظاهری دوربین مداربسته بولت استوانه ای بوده و می توان آن را به گلوله تشبیه کرد. دوربین های مداربسته بولت را بیشتر بر روی دیوار نصب می کنند اما امکان نصب آنها بر روی دیوار نیز وجود دارد. این دوربین ها دارای شکلی گنبدی رو به پایین هستند و عمده استفاده آنها در محیط های بسته است. مهمترین ویژگی این دوربین ها شکل یک پارچه و پوشش 360 درجه ای است و از این لحاظ سارقان قابلیت تشخیص دید اصلی دوربین را نخواهند داشت.

نصب دوربین مدار بسته در مشهد

این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید. دوربین Fisheye از مقاومت کمی برخوردار و برای نصب در فضاهای داخلی و محیط های بزرگ و پر تردد بسیار مناسب است. دوربین مداربسته اسپید دام معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراه‌ها، میادین شهرها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی، استادیوم‌ها و… نصب می‌شود و دارای تکنولوژی‌های خاصی مانند ردگیری، دنبال کردن سوژه، تشخیص حرکت و… می‌باشد.

دوربین مدار بسته سیم کارت خور زومیکس مدل TP-410