انواع دوربین مدار بسته : کاربردهای دوربین ، بهترین دوربین چیست اعتماد شبکه پرهام | cctvipcamera

این دوربین ها با توجه به ابعاد کوچکشان جزء پرکاربردترین انواع دوربین ها به شمار می آیند. یکی دیگر از این پیشرفت ها در حوزه دوربین های آنالوگ، ساخت دوربین های آنالوگ HDCVI می باشد. دوربین HDCVI به راحتی و بدون هیچ تغییر خاصی در مدار با دوربین های آنالوگ قدیدمی تعویض می شوند. از مزایا دوربین های HDCVI می توان به کیفیت فیلمبرداری تا چند برابر دوربین های آنالوگ اشاره نمود.

  • یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود.
  • انتقال دیتا در این دوربین مداربسته در بستر اینترنت و از طریق پروتکل شبکه صورت می گیرد، ضمن اینکه برای انتقال تصاویر از دوربین به دستگاه nvr به کابل اترنت نیاز داریم.
  • بسیاری از افراد این مدل را جزو یکی از بهترین دوربین های مداربسته برای محیط های بسته می دانند زیرا می توان آن را روی سقف قرار داد تا تمام محیط اتاق را بدون هیچ مشکلی پوشش دهد.
  • از آنجا که استفاده از دوربین های مخفی کاملا ابتکاری می باشد می توان آنها را در هر جای ممکن جاسازی کرد.
در حال حاضر سیستم های مدار بسته آفلاین یا آنلاین کار چندین نفر را به خودی خود انجام می دهد که به کاهش هزینه و نیروی انسانی منجر شده است. ظهور دوربین های مداربسته باعث کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت گردیده و با ایجاد حس امنیت در جامعه، آرامش را به زندگی مردم هدیه داده است. دوربین های مدار بسته مدرن امروزی با بهره گیری از هوش مصنوعی و مجهز بودن به سنسورهای هوشمند قادر به ثبت پلاک خودرو، تشخیص چهره، ضبط صدا، ثبت ورود و خروج و غیره هستند.

دوربین مداربسته IPمدلDS-2CD2T43G2-2I (2.

دوربین بیبی کم که به دوربین پرستار یا دوربین مراقبت کودک هم معروف است، برای کنترل کودکان و سالمندان بسیار مناسب است. شما به راحتی می توانید با قرار دادن آن در مکانی مناسب و اتصال به اینترنت مودم خود مراقب فرزندان خود باشید. تنها با نصب نرم افزار مربوط به دوربین بر روی گوشی همراه خود تصاویر را مشاهده کنید. دوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ لامپ که همان برق شهری است تامین می کنند.

http://dieselcommittee.ir

امروزه استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان‌های امنیتی تبدیل شده. داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می‌برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملاً معتبر شناسایی می‌شود و می‌توان به راحتی به آن استناد کرد. در سیستم های دوربین مدار بسته آنجا که نیاز به کابل شبکه است، شرکت های تولید کننده دوربین مدار بسته قابلیت ارتباط بی سیم WiFi را در دوربین ها گنجانده اند که براحتی می توان با شبکه داخلی ارتباط داده ای را برقرار نمود. در نمونه تصویر دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا می توانید کیفیت تصویر این دوربین ها را در فضای باز مشاهده نمایید.

انواع لنز دوربین‌های مداربسته

شرکت مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. رایج‌ترین سبک تقسیم بندی دوربین‌های مخفی تقسیم بندی براساس شکل ظاهری است. در اینجا، چند مزیت زمانی که شما دوربین مداربسته خود را دارید، فهرست کرده‌ایم. دوربین‌های مادون‌قرمز یکی از بهترین انواع دوربین‌ها برای نظارت هستند.

دوربین مداربسته بالت AHD مدل BL200FY