انواع مارک دوربین مداربسته: مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته | cctvipcamera

نمایندگی مرکزی هایک ویژن ارائه دهنده تمام تجهیزات دوربین مدار بسته می باشد. هدف برند یونی ویو تبدیل شدن به یک رهبر جهانی با ارائه محصولات حرفه ای ، قابل اطمینان و پیشرفته در صنعت نظارت تصویری می باشد و تلاش کرده است تا دنیا را ایمن سازد. جالب است بدانید که قیمت محصولات تولید شده توسط های لوک در مقایسه با رقبای این برند قیمت کمتری دارند.

http://dieselcommittee.irخرید دوربین No name و یا با برند ساختگی بستگی به شرایط فروشنده و نصاب و کیفیت و گارانتی دوربین دارد. تمامی دوربین های نونیم داخل بازار ایران ساخت کشور چین می باشند، بسیاری از این تجهیزات داخل خود ایران مونتاژ می گردند. همچنین می توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد. برند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد.

اکسیس

عجیبه که اسمی از قویمجله خبری دوربین مداربسته آی پی و بزرگترین و پراوازه ترین های این صنعت و تکنولوژی در لیست شما قرار نداره . تا بتواند به بهترین وجه ممکن معرف محصولات آنها باشد و هم بتواند مشتریان را به خود جلب نماید. اما این قرار داد بر این مبنی بود که شرکت هانوها تا نوامبر 2015 میتواند دوربین های خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند. همانطور که اکثر ما برند سامسونگ را میشناسیم ، این برند در حیطه محصولات صوتی تصویری مشغول است. این شرکت نیز به واسطه تولیدات با کیفیت خود توانسته است تا بخش بزرگی از این بازار را در اختیار بگیرد. در اولویت دوم پیشنهاد می‌کنیم طبق همین لیست و پیشنهادهایی که در خلال معرفی برندها توصیه کرده‌ایم را اولویت قرار دهید.

برگزاری دوره آموزشی نصب دوربین مداربسته برای اتباع

برای دریافت قیمت دوربین مداربسته ITCam به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته IDENT به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته SVISION به لینک بالا مراجعه فرمائید.

  • شروع فعالیت شرکت هایک ویژن از سال 2001 بوده و تاکنون توانسته همواره یکی از پنج برند پر فروش دنیا باشد.
  • طبق نظرسنجی IHS 2017، CP PLUS کوچک‌ترین و سریع‌ترین برندی است که وارد باشگاه 4 شرکت امنیتی برتر جهان و 2 شرکت برتر آسیا شده است.
  • متخصصان ایرانی با حمایت خریداران، کیفیت را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد و در آینده نزدیک شاهد محصولاتی با کیفیت بالاتر از تمامی محصولات خارجی خواهیم بود.

به همین علت، اگر شما هم به دنبال برند های برتر دوربین مداربسته هستید، حتما باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید. امروز ما قصد داریم تا در مورد برند های برتر دوربین مداربسته با شما صحبت کنیم. بعد از برندهای ذکر شده جایگاه پرفروش ترین برند دوربین مداربسته به شرکت بوش می رسد. همانطور که می دانید بوش تولید کشور آلمان و یکی از قدیمی ترین برندها در زمینه تولید وسایل برقی است.

ویوتک