بایگانی‌های قیمت دوربین مداربسته ارزان شرکت یوتا الکترونیک | cctvipcamera

در سال های اخیر شرکت داهوا دوربین های جدید صدا دار خود را طراحی و روانه بازار کرد. تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و … می توانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشیاستفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید.

منبع تغذیه برای خرید دوربین مداربسته

در محصولات اخیر اکثر دوربین ها دارای لنز فیکس با فاصله کانونی 3.6 و 4 میلی متری می باشند. دیگر خاصیتی که دوربین های نظارتی متحرک دارا می باشند این است که فاصله کانونی این دسته از دوربین ها متحرک است و شما می توانید تصویر خود را زوم یا واید نمایید. دوربین های نظارتی و امنیتی از لحاظ شکل ظاهری می تواند دسته بندی های فرعی دیگر نیز داشته باشد که در این جا به آن ها اشاره می کنیم. لازم به ذکر است که دوربین های نظارتی دام با توجه به نوع ظاهر و ساختار که دارد کمتر در دسترسی فیزیکی بوده و در مقابل دزدی غیر قابل دسترس تر می باشد.

http://dieselcommittee.ir

در مواقع حساسی که مجله خبری دوربین مداربسته آی پی به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد. نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است. بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود. نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد. در واقع اکثر دوربین های دام دارای یک حفاظ یا کاور شیشه ای برای محافظت از لنز دوربین هستند و این در صورتی است که دوربین دام تورت فاقد این کاور است.

قیمت دوربین مداربسته با توجه به ویژگی ها و کارایی های آن می تواند بسیار متفاوت باشد. اگر شما هم قصد دارید که یکی از انواع دوربین های مداربسته را خریداری کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. سیستم های مدار بستهدر هنگام خرید دوربین مدار بسته باید در نظر داشته باشید که قیمت دوربین مداربسته در محصولات HD آنالوگ در هر سه فناوری گفته شده نسبت به دوربین مداربسته تحت شبکه پایین تر می باشد. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و … دوربین های آی پی نسل جدید دوربین مدار بسته هستند که امروزه بیشتر بازار را در دست خود گرفته اند ومزایای زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ دارند.

  • دوربین مدار بسته برای پشت بام هایکی از محل های ورود به ساختمان پشت بام می باشد و شما باید محل ورودی از طریق پشت بام را با دوربین مداربسته پوشش دهید.
  • علاوه بر این، این نوع دوربین‌ها معمولا وضوح بهتری دارند تا بتوانید جزئیات ویدیو را ببینید.
  • یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود.
  • دوربین مداربسته هایک ویژن در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است.
  • که البته معمولاً ۵ مگاپیکسل اعلام شده توسط اکثر برندهای چینی ۵ مگاپیکسل واقعی نمی باشد ولی برندهای معتبر نظیر سامسونگ و امثال آن این دوربین های مداربسته ای اچ دی را تا کیفیت 4 مگاپیکسل تولید می کنند.
  • زیرا هر چه مگاپیکسل دوربین مداربسته بالاتر رود مقدار فضای اشغال شده توسط دوربین بر روی هارد بیشتر است.

این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید. دوربین Fisheye از مقاومت کمی برخوردار و برای نصب در فضاهای داخلی و محیط های بزرگ و پر تردد بسیار مناسب است. دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند. بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند. دوربین های مدار بسته در اشکال و تکنولوژی های مختلفی در بازار موجود هستند و شرکت های برتر فعال در این حوزه سعی بر این دارند که خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو پوشش دهند. قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم.

خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته (26 بهمن)