دوربین مدار بسته خرید و قیمت دوربین مداربسته CCTV | cctvipcamera

دوربین بولت در برابر گردوغبار و رطوبت و به‌طور کلی شرایط نامساعد جوی مقاوم بوده و با خیال راحت می‌توانید آن را در باغ، ورودی و خروجی اماکن، پارکینگ‌ها، کارخانجات، انبار‌ها و … نصب کنید. قیمت دوربین بولت اچ دی بسیار مناسب است و با هزینه کمتری می‌توانید دوربین های بولت خود را خریداری کنید. برای نصب این دوربین از کابل‌های کواکسیال استفاده می‌شود و می‌توانید از کیفیت 2 تا 8 مگاپیکسل دوربین موردنظر خود را در این لیست جستجو کنید. اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند. اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات درنظر گرفته شود.

دوربین مدار بسته اسپید دام های لوک مدل PTZ-T4215I-D

نکته اول اینکه اگر به دنبال دوربین بیسیم با برند معتبر هستید، از خرید دوربین مداربسته بیسیم ارزان قیمت خودداری فرمایید. منظور از دوربین مدار بسته بیسیم، بیسیم بودن در انتقال پیام است و بعضی دوربین ها برای شارژ نیاز به باطری دارند و بعضی دیگر هم کابل کشی می شوند. به بیان بهتر، دوربین وای فای، برای انتقال تصویر یا صدا به کاربر، نیازی به سیم کشی نداشته و اتصال به شبکه جهانی اینترنت، کار را در دوربین wifi راحت کرده است. تجهیزات دوربین مدارسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل های رابط می باشد.

  • دوربین مدار بسته چشم ماهیدوربین چشم ماهی دارای لنزی بسیار واید می باشند و تصویری در حدود ۱۸۰ درجه ارائه می دهند.
  • به عنوان مثال می‌توان به دوربین 2 مگاپیكسلی هایك ویژن مدل DS-2CE16DOT-ITF اشاره كرد.
  • از آنجایی که آمار سرقت در باجه های خودپرداز بسیار بالاست، وجود دوربین مداربسته هوشمند با قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره کمک شایانی به کاهش جرایم می کند.

خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد. دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند. برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود. از جمله مزایای آن نیز می توان به قیمت پایین با توجه به کیفیت مناسب آن اشاره کرد.

دسته بندی دوربین مداربسته بر اساس لنز

در محیط های داخلی و بزرگتر از یک اتاق نیز از این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ها استفاده می شود. این دوربین ها را می توان هم در جهت افقی و هم در جهت عمودی به صورت دستی و یا اتوماتیک به حرکت در آورد. در واقع تنظیم کردن آن در هر دو جهت باعثِ نظارت بیشتری بر روی مکان ها می شود. بنابراین دوربین مدار بسته متحرک، به همراه این ویژگی و ‌قابلیت ها دارای قیمت بالاتری نسبت به دوربین های مداربسته ثابت است. تارتن دژ با جمعی از جوانان متخصص و حرفه ای در نمایندگی تیاندی تلاش دارد تا بیش از گذشته رضایت مشتریان محصولات تحت شبکه را جلب نماید. هدف اصلی برند تیاندی پوشش تمام نیازهای امنیتی در حوزه دوربین مداربسته است.

http://dieselcommittee.ir

بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد. به عنوان مثال اولیای یک کودک می توانند زمانی که فرزندشان در داخل مهد کودک می باشد از طریق دوربین های امنیتی و نظارتی کنترل نمایند. و کاربر باید هارد را جداگانه با توجه به نوع نیاز تهیه و در داخل دستگاه DVR قرار دهد. درباره دوربین های نظارتی و انواع آن در قسمت های قبل به صورت کامل توضیح دادیم. دوربین های دید در شب رنگی در ابتدای امر در قالب دوربین دید در شب رنگی starlight ظهور پیدا کردند. توجه داشته باشید که فاصله دستگاه و دوربین بیسیم کم باشد تا منجر به قطعی آنتن یا سرعت پایین آن نشود.

قیمت دوربین خورشیدی