قیمت دوربین منزل ️خرید دوربین مداربسته خانگی کوچک مخفی بیسیم چرخشی | cctvipcamera

در غیر این صورت، با وجود بودجه‌ای كه یاری می‌كند، می‌توان سراغ دوربین مداربسته تحت شبكه IP رفت. امروزه هایك ویژن در دو دسته كلی پرفروش دوربین‌های خود را در اختیار می‌گذارد. دوربین‌ مدار بسته توربو HD سازگار با سیستم آنالوگ و دستگاه‌های DVR كه قیمت بسیار مناسبی در نسبت با خدماتی كه ارائه می‌دهد، برخوردار است. تعدادی نور LED دور لنز طراحی می‌شود كه با یك سنسور حساس در تاریكی روشن می‌شوند. می‌توانیم به دوربین هایك ویژن 2 مگاپیكسلی مدل DS 2CE16D0T VFIR3F اشاره كنیم.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE5512p

راه دیگر اینکه، ازمیکرو سویچ هایمخصوص در زیر پایه دوربین و همچنین کاور دوربین مداربسته استفاده نمایید تا به محض باز شدن درب کاور و یا شل کردن پیچ پایه دوربین مداربسته، آژیر امنیتی به صدا دربیاید. دستگاه های DVR هایک ویژن دارای حافظه داخلی نبوده و باید جداگانه هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود. برای آشنایی با محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات، می توانید به قسمت محصولات در وبسایت هایک ویژن سنتر مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات، نحوه خرید، خدمات نصب و … به صفحه تماس نمایندگی هایک ویژن تهران مراجعه نمائید. به خاطر دارید که در گذشته دوربین مداربسته ویدیوهایی با کیفیت بسیار پایین ارائه می‌داد و در مدت زمان خیلی کم حافظه‌اش به اتمام می‌رسید؟ … قوانین نصب دوربین مداربسته در راهرو و کوچه و درب واحدها و پارکینگهای اختصاصی چیست؟ آیا نصب دوربین در مشاعات جرم است؟یا اینکه با هزینه …

محاسبه ظرفیت هارد مورد نیاز برای دوربین مدار بسته

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دودی دوربین های مدار بسته دام باعث می‌شود که مجرمان در تشخیص اینکه در مسیر لنز هستند یا نه به دردسر بیفتند. معوملا از دوربین های امنیتی و نظارتی متحرک PTZ اسپید دام در فضاهای باز استفاده می شود و می توان نقاطی را به صورت اتوماتیک برای جهت دوربین در سیستم دوربین های نظارتی تعریف کرد. با توجه به ظاهری و عملکردی که دوربین پینهول دارا می باشد باید در مکان های داخلی و سرپوشیده استفاده شود و می توان این دوربین مداربسته پینهول را به صورت مخفی استفاده کرد. همچنین در محیط های صنعتی که امکان حضور انسان به خاطر شرایط محیطی وجود ندارد، شما می توانید با بکارگیری دوربین مدار بسته این خلا را جبران و به دستاورد های بهتر و دقیق تری در مواجه با نیروی انسانی دست پیدا کنید. دوربین مدار بسته با نقش حفاظتی و امنیتی که دارد می تواند در زمان رویداد و پیشامد در پیگیری فرد یا افراد خاطی و همچنین پیشگیری اتفاق های آتی جلوگیری نماید. دوربین های اتاق کودک یا همان بیبی کم، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید، طراحی و ساخته شده اند.

http://dieselcommittee.ir

محصولاتی از قبیل دوربین مدار بسته، ضبط کننده ویدیویی، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، کی دی تی و … . دوربین های مداربسته آنالوگ ساده ترین و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند که اتصال با سیم و نصب آسانی دارند. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند. این دوربین ها از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و نگهداری تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود. اما با وجود قیمت ارزان و سادگی استفاده از دوربین مداربسته بیسیم آنالوگ به دلیل معایبی که دارد، مدتی است که منسوخ شده است.

  • تا به اینجا با انواع دوربین های مدار بسته چه از لحاظ شکل ظاهری و چه از لحاظ عملکرد و سیستم انتقال تصویر آشنا شدید و می توانید دوربین مورد نیازتان از میان برندهای مختلف ایرانی و خارجی انتخاب نمایید.
  • هارد یک تجهیز گران قیمت است و در مواردی حتی قیمت آن از دستگاه DVR نیز بیشتر می باشد.
  • دوربین بیسیم بیشتر در مکان های کوچک استفاده می شود و برای خرید دوربین مدار بسته بیسیمحتما متراژ محل مکان مورد نظر را بدانید.
  • این تکنولوژی، امکان انتقال حجم بسیار بیشتری از اطلاعات با سرعتی به مراتب بالاتر را فراهم می آورد.
  • زاویه دید دوربین مداربسته با لنز واید بین 85 تا 95 درجه است و این پهنای دید، فضای بسیار خوبی برای اهداف نظارتی فراهم آورده است.

دوربین های مدار بسته ای که برای نصب در فضای خارجی طراحی نشده‌اند، با بارش باران و رطوبت زیاد به‌سرعت آسیب می‌بینند، پس این مورد را نیز مدنظر قرار دهید. از این نظر دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند. در اماکنی خاص نصب دوربین های مداربسته حرارتی کمک شایانی به شناسایی نفوذ غیر مجاز و افراد خرابکار و سارقین می‌کند.

دوربین مداربسته ارزان قیمت در دو مدل مختلف طراحی شده است