دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | cctvipcamera

این قابلیت به شما کمک می کند که اگر سرقتی از ویلای شما صورت گرفت، به راحتی بتوانید چهره سارق را تشخیص دهید و یا اطلاعات مفیدی از او به دست آورید. ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند. P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود.

نقاط قوت دوربین مداربسته ADT

اولین دوربین‌های مداربسته در سال 1949 در آمریکا به بازار عرضه شدند. شبکه‌های دوربین مداربسته کاربردهای مختلفی دارند، اما اغلب برای شناسایی و جلوگیری از بروز فعالیت‌های مجرمانه مورداستفاده قرار می‌گیرند. این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه با وجود ابعاد کوچک، به دلیل برخورداری از لنز 3.63 میلی‌متری، حسگر قدرتمند CMOS و کاهش نویز دیجیتال 2D NR، قادر است به صورت 24 ساعته و با کیفیت بالا از مغازه شما فیلمبرداری کند. در هنگام استفاده از دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P می‌توانید از بین حالت‌های ضبط تصاویر به صورت 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 720p با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. یک بسته چهارتایی دوربین مداربسته مناسب منزل Zmodo Mini Cam فقط 99.99 دلار قیمت دارد.

  • از آن جایی که فلیر در زمینه دوربین مداربسته به صورت تخصصی تر فعالیت می کند از بهترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته حرارتی به حساب می آید.
  • بسیاری از دوربین های بی‌سیم در سال 2022 نمی‌توانند بدون اتصال به اینترنت به طور کامل کار کنند.
  • با پیشرفت تکنولوژی در ایران مهندسین ما توانسته اند دوربین مداربسته ایرانی را تولید کنند که در مقایسه با دوربین های خارجی ارزان تر و دارای قیمت مناسب تری است.
  • واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد.
  • کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد.
یکی دیگر از انواع پرکاربرد دوربین مداربسته، دوربین‌های ثابت و متحرک هستند. دوربین‌های ثابت در نقطه‌ای مشخص نصب شده و زاویه دید ثابتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اما دوربین‌های متحرک قابلیت چرخش و محدوده دید بیشتری را برای شما فراهم می‌کنند.

دوربین مداربسته برند آویجیلون (Avigilon)

برند بوش نمونه ای از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که ساخت کشور آلمان است. برند بوش در حال حاضر یکی از بهترین برندها در زمینه ی تولید تجهیزات نظارت تصویری، لوازم خانگی و تجهیزات نظارت تصویری هم چون دوربین مدار بسته می باشد. در بهترین برند دوربین های مدار بسته بوش از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است.

البته D-Link بیشتر با مودم‌های بامجله خبری دوربین مداربسته آی پی خود شناخته می‌شود تا دوربین مداربسته. در حقیقت هدف اصلی دوربین‌های مداربسته دریافت نور و تبدیل آن به سیگنال ویدئویی است. این سنسور نور را به سیگنال الکتریکی تبدیل کرده و سپس آن را به صورت سیگنال‌های ویدئویی روی صفحه ضبط و یا به نمایش می‌گذارد. بهترین دوربین مداربسته که برای کلیه شرایط مناسب است، دوربین‌های آنالوگ و دوربین‌های دیجیتال هستند. اما مهم‌ترین مزیت این دوربین مداربسته نسبت به دو مدل قبلی، برخورداری از میکروفن داخلی و توانایی ضبط صدا با استفاده از کابل کواکسیال است.

http://dieselcommittee.ir