خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | cctvipcamera

دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی که به راحتی قابل دسترسی نیستند پشت بام ها می باشند. در لنزهای وریفوکال می توان از قابلیت زوم کردن بر روی اشیای مختلف استفاده نمود. یک لب کوچک در نوک لنز دوربین های بولت قرار گرفته است که از لنز در مقابل شرایط آب و هوایی نامساعد و سایر عوامل خارجی آسیب زا جلوگیری می کند. به علت شکل ظاهری که این دوربین ها دارند به آنها دوربین های dome به معنای گنبدی گفته می شود.

دوربین مداربسته بی سیم

در این مواقع باید انتظار این را داشته باشیم که سوژه را به طور واضح نبینیم. یکی از مهمترین تغییراتی که در مجله خبری دوربین مداربسته آی پی‌های تحت شبکه مشاهده می‌شود، استفاده از دستگاه NVR به جای DVR است. دستگاه NVR همان ضبط‌کننده تصاویر است که داده‌ها را در خود ذخیره و نگهداری می‌کند.

  • دوربین‌های بولت در صنایع تولیدی، محیط‌های بیرونی منازل ویلایی، کارخانجات، محیط‌های وسیع مانند انبارها بسیار اثربخش هستند.
  • هایپر صنعت فامکو مفتخر است تا دوربین های آنالوگ خود را با فناوری HD، Full HD و HDCVI به مشتریان ارائه کند.
  • مهمترین ویژگی این دوربین ها قابلیت جابجایی لنز می باشد و همین موضوع کاربری آنها را افزایش داده است.
  • دوربین با لنز ثابت قابلیت تنظیم میدان دید را ندارند و فاصله کانونی آنها ثبات است.
  • دوربین مداربسته اسپید دام دارای بدنه فلزی و استاندارد IP67 ,IP68 است که این ویژگی ها ، بدنه دوربین را در مقابل باران و رطوبت محافظت می نمایند.
از این نوع دوربین ها به صورت معمول برای مکان هایی که نیاز به یک سیستم کوچک و ارزان دارند که امکانات بالا هم در اختیارشان قرار دهد، مناسب می باشد. تقریبا شکل ظاهری آن ها شبیه به انواع دام باشد اما اگر آن ها را در کنار یک دیگر قرار دهیم، متوجه می شویم که تفاوت های بسیاری با یک دیگر دارند. از این نوع دوربین ها معمولا در فضاهای دارای نورکافی بهره می گیرند به دلیل آن که دارای دید در شب نیستند.

اصلاعات بیشتر در مورد این دوربین‌های مدار بسته را می‌توانید در دسته‌بندی دوربین‌های مداربسته بیسیم مشاهده فرمایید. دوربین های مدار بسته دام بسته به نوع کاربرد و میدان دید مورد نیاز، به صورت سقفی نصب می شوند یا از یک قلاب دیواری آویزان می گردند. دوربین های مداربسته دام آنها می توانند آنالوگ یا تحت شبکه، ثابت یا متحرک باشند. گنبدهای PTZ می توانند بچرخند یا بر روی اشیای مورد نظر بزرگنمایی کنند. این دوربین ها می توانند از طریق اشعه مادون قرمز مادون قرمز برای دید در شب مورد استفاده قرار گرفته و یا فقط برای استفاده در روز در مکان های مختلف نصب گردند.

دوربین بولت 4 مگاپیکسلی TURBO HD هایلوک مدل THC-B140-P

این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند و معمولا از آن ها برای فضاهای داخلی استفاده می شود. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند. دوربین مداربسته دید در شب با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز قادر است در محیط های با نور کم و تاریک تصویر برداری کند. این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد. نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند.

http://dieselcommittee.ir