خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | cctvipcamera

دوربین لامپی به دستگاه ضبط دوربین مداربسته وصل نمی شود و تصاویر را درون مموری کارت ذخیره می کند. امروزه دوربین لامپی یکی از پرطرفدار ترین دوربین مداربسته در بازار ایران می باشد، این دوربین ها همانطور که از اسم آنها مشخص است دقیقا شبیه یک لامپ است و برای نصب دوربین مداربسته لامپی تنها باید دوربین را به سرپیچ لامپ وصل کنید. شاید بتوان گفت که نصب دوربین مداربسته چشم ماهی تنها معایب این دوربین است، نصب این دوربین بسیار دشوار است و باید در شرایط بسیار خاص صورت بگیرد. دوربین های اسپید دام دارای زوم فوق العاده ای هستند و این یکی از مهم ترین مزایا دوربین مداربسته است. دوربین مداربسته دام به علت جنس بدنه و مقاومت پایینی که دارد و همچنین شکل ظاهری آن مناسب نصب در فضای باز نمی باشد. دوربین مداربسته دام، به علت شکل گنبدی که دارد سخت تر از دوربین های بولت است.

تمامی این برند ها جز محصولات با کیفیت در عرصه نظارت تصویری و دوربین مدار بسته می باشد. دوربین داهوا یکی از محصولات پر فروش در بازار ایران می باشد و دارای محبوبیت ویژه ای در بین کاربران می باشد. انواع برند معروف و پرطرفدار دوربین مداربستهاگر قصد خرید دوربین مداربسته را داشته باشید و جستجویی در بازار کرده باشید متوجه این موضوع خواهید شد که این محصول دارای برند ها و اسم های گوناگون و متنوعی می باشند. خرید و قیمت دوربین مداربسته و نصب و اجرای آن می تواند یک آرامش خاطری را برای شما ایجاد کند و همچنین در هنگام بروز حوادث نی تواند در کاهش صدمات احتمالی به طور چشمگیری موثر باشد. نقش حفاظتی و کنترلی دوربین های نظارتییکی از عواملی که باعث روی آوردن به دوربین های نظارتی و همچنین خرید دوربین مدار بسته می شود وظیفه حفاظتی و کنترلی آن می باشد.

http://dieselcommittee.ir

این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ها به دلیل حضور در محیط بیرون و وجود عواملی مثل گرد و غبار، باران و… از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. متاسفانه امروزه با رشد آمار سرقت از فروشگاه های مختلف نظیر طلا فروشی ها، فروشگاه های موبایل، فروشگاه های لباس و غیره نصب دوربین های مداربسته جهت حفظ ایمنی و نظارت بر رفتار مشتریان و کارمندان شما امری ضروری حساب می شود. این مورد یکی از عوامل بسیار مهم در هنگام خرید دوربین مدار بسته می باشد و اکثر افراد از آن آگاهی ندارند. سابقه حضور یک برند در بازار و کیفیت ساخت دوربین مدار بسته آن، معمولاً یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در قیمت است و نیاز به توضیح خاصی ندارد.

خرید و قیمت دوربین مداربسته برایتون مدل IPC74650B17WD-AI – ایمن موج ثامن

دوربین را در ارتفاعی نصب نمایید که دسترسی به آن مقدور نباشد و سارقان نتوانند به سیستم دوربین مداربسته شما آسیبی وارد نمایند. همانطور که گفتیم به کارگیری نیروی انسانی از سوی کارفرما دارای هزینه های بالایی می باشد و کارفرما می تواند با تهیه و خرید دوربین های نظارتی و امنیتی به طور نامحسوس از هر مکان و از هر نقطه از دنیا محل کار خود را توسط دوربین پایش نماید. در فضایی که دوربین مداربسته قرار دارد به مراتب و به صورت آمار های قابل استناد نسبت به مکان هایی که دوربین های نظارتی وجود ندارد آمار جرم و بزه پایین می باشد. به عنوان مثال، اگر از لینوکس استفاده می کنید، نرم افزار دوربین مداربسته امنیتی لینوکس را می خواهید. و برخی از مردم اصرار دارند که نرم افزار آنها به آنها اجازه می دهد دوربین مداربسته خود را از طریق تلفن های هوشمند خود نظارت کنند. نکته جالب در مورد نرم افزار دوربین امنیتی رایگان این است که می توانید ابتدا آن را بدون خطر از دست دادن پول خود آزمایش کنید.

  • تصور کنید یک پکیج دوربین مدار بسته به همراه DVR با کیفیت 5 مگاپیکسل خریداری نموده اید.
  • درحقیقت، پروتکل عبارت است از مجموعه استانداردی از قوانین و توافق ها که تعیین می کنند چگونه رایانه های درون یک شبکه با هم ارتباط برقرار کنند.
  • شاید بتوان گفت که نصب دوربین مداربسته چشم ماهی تنها معایب این دوربین است، نصب این دوربین بسیار دشوار است و باید در شرایط بسیار خاص صورت بگیرد.
  • دوربین های تحت شبکه IP دارای کابل های مقاوم در برابر آب و هوا هستند تا از دوربین در برابر خوردگی محافظت کنند.
  • دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد .

به عنوان مثال برای کار فرما ورودی و انبار ذخیره کالا در یک مکان خاص نسبت به سایر فضاها اولویت بیشتری دارد. اگر مسافت کابل کشی بالا باشد باید کابل برق و کواکسیال را به صورت جدا گانه در سیستم دوربین مداربسته استفاده نمایید. برای دوربین وریفوکال به صورت دستی 2 پیچ وجود دارد که پیچ اول فاصله کانونی را در دوربین مدار بسته تنظیم می کند و پیچ دوم نسبت به فاصله کانونی تنظیم شده تصویر دوربین را فوکوس می کند. با توجه به ظاهری و عملکردی که دوربین پینهول دارا می باشد باید در مکان های داخلی و سرپوشیده استفاده شود و می توان این دوربین مداربسته پینهول را به صورت مخفی استفاده کرد.

پکیج دوربین مداربسته ارزان 2 عددی | قیمت دوربین مداربسته اقتصادی