خرید دوربین مداربسته 6 برند برتر + ارسال فوری + قیمت رقابتی ایمن موج ثامن | cctvipcamera

یعنی برای هر مکانی یک دوربین خاص و مناسب آن مکان وجود دارد، در انتهای همین صفحه درباره انواع دوربین توضیحاتی داده ایم. در این خاصیت برق از طریق همان کابل شبکه به دوربین مدار بسته تحت شبکه ارسال می شود. انواع لنز برای دوربین مداربستهیکی از نکات کلیدی در انتخاب دوربین، لنز به کار رفته در آن می باشد. معمولا لنز به کار رفته در دوربین را بر مبنای فاصله کانونی به کار رفته در آن استفاده می کنند. قیمت دوربین مدار بسته در این سری محصولات نسبت به سایر دوربین ها به صورت چشمگیری بالاتر است.

مودم سیم کارتی | ثابت

در غیر این صورت، برای یک سیستم دوربین هیبریدی متشکل از دوربین های کواکسی و شبکه به یک دستگاه DVR نیاز خواهید داشت. صرف نظر از این، می‌توانید از طریق اینترنت به ضبط‌کننده‌های دوربین‌های امنیتی از هر کجای دنیا دسترسی داشته باشید تا فیلم‌های ضبط‌شده را تماشا کنید یا تصاویری را که در جلوی لنز دوربین اتفاق می‌افتند به صورت زنده تماشا کنید. حتی بهتر از آن، هشدارهای امنیتی می توانند به طور خودکار برای شما ارسال شوند. می‌توانید ضبط‌کننده‌های DVR و NVR را طوری پیکربندی کنید که اعلان‌های حرکتی را به تلفن هوشمندتان ارسال کنند یا هشدارهای ایمیل را دریافت کنید. اکثر دوربین های مداربسته دارای زاویه دید ثابتی هستند که حدود 83 درجه است زیرا دارای لنز ثابت هستند. ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد.

خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل HFW2231SP-S-0360B-S2 – ایمن موج ثامن

هر مجله خبری دوربین مداربسته آی پیی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید. تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند. در نهایت، شما باید بتوانید در مورد نحوه عملکرد محصولات نظارتی به درکی درست و واقعی دست‌یابید.

  • این نکته را هم باید بدانید که تغییر زاویه دید، به صورت دستی انجام می شود.
  • با نصب دوربین اسپید دام شما می توانید تا زاویه 360 درجه افقی، 180 درجه عمودی و بزرگنمایی فوق العاده تا 10 برابر بدون هیچ نقطه کوری تا شعاع 100 متری محل نصب دوربین مداربسته را مشاهده نمایید.
  • هر دوربین مداربسته شبکه برای ارسال و دریافت اطلاعات ازپروتکل ارتباطی مختص خود استفاده می کند.
  • این قابلیت ها همچنین بر روی قیمت دوربین مدار بسته ارزان یا گران نیز تاثیر می گذارند .در ادامه به قابلیت هایی که قیمت دوربین را افزایش می دهند می پردازیم.

دوربین مدار بسته برای پشت بام هایکی از محل های ورود به ساختمان پشت بام می باشد و شما باید محل ورودی از طریق پشت بام را با دوربین مداربسته پوشش دهید. اگر در ساختمان یا اداره درب پشتی وجود دارد در این نقطه هم از دوربین مداربسته با پوشش دهی مناسب و همچنین دید در شب مناسب استفاده نمایید. نصب سیستم مداربسته برای درب اصلی ورودی ساختمانیکی از کلیدی ترین و مهمترین محل ها برای نصب دوربین مداربسته درب اصلی ورودی می باشد. هارد مناسب سیستم دوربین مداربستهاول اینکه در سیستم دوربین مداربسته که می خواهید برای آن هارد تهیه نمایید قرار است چه تعداد دوربین قرار بگیرد. کابل دوربین مداربستههمانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم برای ارسال تصویر دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر DVR از کابل کواکسیال استفاده می شود. یکی از قابلیت های کاربردی که در دستگاه دی وی آر وجود دارد قابلیت انتقال تصویر سیستم مدار بسته می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

دستگاه شنود یاب و دوربین یاب cc308+

از سوی دیگر، یک انبار با سقف 20 فوتی به دوربینی با بیش از 40 فوت تشخیص چهره نیاز دارد تا بتواند به درستی مجرم را شناسایی کند . دوربین‌های مداربسته دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها به گروه‌های مختلفی مانند دوربین‌های مداربسته آنالوگ، دوربین‌های مداربسته دیجیتال و دوربین‌های مداربسته تحت شبکه تقسیم می‌شوند. فروشگاه اینترنتی مالکد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته با برند معتبر میباشد،میتوانید اطلاعات کامل را درباره محصولات در وب سایت مالکد برسی کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان فروشگاه مالکد تماس بگیرید.

http://dieselcommittee.ir