لیست قیمت هایک ویژن به همراه تخفیفات جشنواره 1401 نمایندگی مرکزی هایک ویژن | cctvipcamera

بستر کابل کشی در دوربین مدار بسته تحت شبکه کابل شبکه می باشد که این کابل شبکه با توجه به متراژ کابل کشی و محیط کابل کشی می تواند از نوع UTP یا SFTP باشد. دوربین مدار بسته تحت شبکه که به آن دوربین مدار بسته آیپی IP نیز گفته می شود دارای کیفیت تصویر HD بوده و تا کیفیت تصویر های 4K را پشتیبانی می کنند. دوربین مدار بسته اسپید دام یا متحرک چرخشیدوربین های متحرک دارای تنوع زیادی می باشد و همچنین دارای کاربردهای فراوان می باشد.

http://dieselcommittee.ir

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های بولت معمولا اندازه کوچکی دارند و در شرایط بد نوری و تاریکی نیز قابلیت تصویر برداری را دارند. دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400MP – دارای لنز 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد IP67 – دارای منوی OSD چند زبانه – مجهز به خروجی HD و SD… این بدان معناست که حتی در شرایط کم نور، تصاویر ثبت شده واضح و واضح خواهند بود.

دزدگیر سیم کارتی IP470

بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد. دوربین حرارتی یا ترمال همانطور که از نامش پیداست، گرمای اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و هر دما را با رنگ خاصی نمایش می‌دهد. در این نوع دوربین های مدار بسته معمولاً اجسام گرم به‌ترتیب با رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد، و اجسام سردتر به‌ترتیب با رنگ‌های سبز، بنفش و آبی نمایش داده می‌شوند. با استفاده از کابل cat5 قادر خواهید بود که تصاویر رنگی را تا فواصل طولانی بین دوربین و دستگاه تحت شبکه منتقل کنید.

دوربین مدار بسته تحت شبکه ایمیلب مدل EC3 CMSXJ25A Global

مشخص نبودن مکان لنز از ویژگی های خاص این دوربین است همچنین ظاهر زیبا و تنوع بالای مدل در این نوع دوربین محبوبیت آن را بالا برده است. دوربین‌های دیگری نیز وجود دارند كه می‌توان به انواع چرخشی اشاره‌ای داشت كه قابلیت كنترل بیش‌تری را برای مانیتورینگ فراهم می‌كند. دوربین‌های مداربسته ویژگی‌هایی دارند كه منجر می‌شود تا قشر وسیعی امروزه اقدام به تهیه چنین ابزاری كنند. قیمت دوربین مدار بسته که به صورت چرخشی هستند نسبت به سایر مدل ها گران تر است.

  • یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید دوربین مداربسته وضوح تصویر و یا وضوح فیلم ضبط شده است.
  • به دلیل خدمات با کیفیت و یکپارچه در بازار هدف توانسته جایگاه خوبی را سهم خود کند.
  • برند ریکو، اکسوم و تایفون از جمله برند های موفق ایرانی محسوب می شوند.
  • علاوه بر اینكه می‌توانید بعد از اتفاق، آن را پیگیری كنید، با وجود دوربین مداربسته موجب پیشگیری از اتفاق ناگوار نظیر دزدی خواهید شد.

از جمله ویژگی های کاربردی و اصلی یک دوربین های نظارتی متحرک این است که در قدم اول کاربر می تواند جهت دوربین را به وسیله کنترلر عوض کند. از آنجایی که انسان ها نمی توانند به صورت 24 ساعت یک مکان فیزیکی را پایش نمایند دوربین های نظارتی و امنیتی می تواند به مراتب کم هزینه تر و در عین حال دارای کارایی بیشتری باشد. در گذشته بالاترین کیفیت که روانه بازار می‌شود ۲ مگاپیکسل بود اما امروزه با لطف شرکت های چینی می توانید دوربین های ۳ مگاپیکسل ، ۴ مگاپیکسل ، ۵ مگاپیکسل مونتاژ می شوند . محصولات هایک ویژن توسط نمایندگی هایک ویژن (هایک سنتر) و با ضمانتنامه شرکت های معتبر مانند هایک ویژن پارس ارتباط افزار، هایک ویژن فراگستر و هایک ویژن ماد طلایی به فروش می رسند. برای بهره مندی از خدمات گارانتی و پس از فروش هایک ویژن این محصولات را از نمایندگی رسمی آن خریداری کنید.

معایب دوربین مدار بسته اقتصادی