دوربین وایرلس خرید دوربین مداربسته بی سیم با کمترین قیمت دوربین مارکت | cctvipcamera

امروزه دوربین لامپی جزو دوربینهای مداربسته پرطرفدار محسوب می شود و این به دلیل مزایای شگفت انگیز آن است. دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید. این نوع دوربین‌ها مخصوص فضای بسته بوده و معمولاً روی سقف نصب می‌شوند اما به‌دلیل اینکه کمتر در دید هستند و فضای کمتری اشغال می‌کنند، در بعضی مواقع دیده شده که در فضای خارجی و روی دیوار نیز نصب می‌شوند. همچنین پیشنهاد می شود دوربین مداربسته به کار رفته در فضای آسانسور را رو به آینه نصب نمایید تا انعکاس تصویر آینه به سمت لنز دوربین، حداکثر پوشش دهی را از دوربین مداربسته خود داشته باشید.

http://dieselcommittee.ir

DVR های دوربین AHD می توانند تصاویر را از دوربین های آنالوگ و AHD نمایش دهند. بنابراین اگر قبلاً چند دوربین آنالوگ دارید، می توانید آنها را همراه با AHD استفاده کنید. تصاویر این دوربین زنده، سریع و بدون لگ است که حتی در فواصل بسیار دور از دستگاه های DVR نیز قابل مشاهده است.

  • دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1500THP-I8 – دارای سنسور 1/2.7 اینچیCMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل – مجهز به بدنه پلاستیکی با…
  • مواردی مانند کیفیت تصویر بسیار خوب، کنترل و دریافت تصاویر از راه دور، نصب آسان و … از جمله مزایای خرید دوربین بولت ip هستند.
  • کنترل از راه دور نیز ویژگی است که می تواند در دوربین های مداربسته کاربرد داشته باشد و از طریق این ویژگی دیگر نیاز نیست نقاط کور را به صورت دستی تنظیم کنید.
  • در واقع تنها نیاز است که در پشت دستگاه ضبط کننده شما یک خروجی LAN وجود داشته باشد که اکثر دوربین ها این مورد را دارند و بعد شما باید اپلیکیشن مرتبط با دوربین مورد نظرتان را روی گوشی خود نصب کرده و تصاویر را مشاهده نمایید.
  • مانند دوربین های Bullet، آنها نیز بسیار قابل مشاهده هستند و متعاقباً از مجرمان احتمالی جلوگیری می کنند.
  • معمولا این دستگاه ها می توانند از یک یا دو عدد دوربین IP نیز پشتیبانی کنند.

امتیاز مجله خبری دوربین مداربسته آی پیگری که برخی از دوربین‌های مداربسته در اختیار ما قرار می دهند، قابلیت تشخیص چهره است، به این معنی که دوربین قادر است چهره‌های جدید و چهره‌های آشنا را تشخیص دهد. بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود. دوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz قابلیت زوم بالا، چرخش افقی 360 درجه و چرخش عمودی 180 درجه دارند. عبارت PTZ مخفف Pan (چرخش افقی)، Tilt (چرخش عمودی) و Zoom (بزرگنمایی) می‌باشد.

نحوه انتقال تصویر دوربین مداربستهیکی از ویژگی های اصلی که در سال های اخیر مورد استقبال کاربران قرار گرفته انتقال تصویر دوربین مدار بسته می باشد. با توجه به انتخاب هر یک از این حالت ها برای دوربین مداربسته بر طبق زمان مندی مشخص در طول یک شبانه روز ، فضای هارد اشغالی سیستم دوربین مداربسته می تواند متفاوت باشد. منبع تغذیه دوربین مداربستهیکی از اجزای مهم در سیستم دوربین مدار بسته منبع تغذیه می باشد. برای اینکه یک دوربین مداربسته روشن شود نیاز به یک برق DC با ولتاژ 12 ولت را داراست. شما تصاویر دوربین مداربستهضبط شده بر روی دستگاه دی وی آر DVR را می توانید به صورت تکی یا چند تایی با توجه به تاریخ و زمان مشخص می توانید جستجو و بازبینی نمایید. دوربین بدنه پلاستیکی معمولا در فضاهای داخلی نصب می شوند و با توجه به بکار گیری پلاستیک از لحاظ قیمت دوربین مدار بسته جز دوربین های ارزان قیمت به شمار می آید.

دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T110-P

دوربین بولت داهوا و هایک ویژن به‌عنوان کالای وارداتی با‌کیفیت با گارانتی معتبر توسط فرافن به‌فروش می‌رسند. دوربین های بولت ضد‌رطوبت و گردوغبار هستند و پشتیبانی آن‌ها از استاندارد های حفاظتی IP66 و IP67 باعث شده دوربین های مقاوم‌تری نسبت به دوربین دام و سایر دوربین های فضای داخلی باشند. در واقع اگر شما دوربین مداربسته بولت را در فضای بیرونی نصب می‌کنید، لازم است تا در مقابل ریزش برف و باران و باد و طوفان مقاوم باشد. نوع کاربری و موقعیت مکانی که می‌خواهید دوربین های مدار بسته را نصب کنید، در کنار هزینه مدنظرتان، مهم‌ترین فاکتوری است که پیش از خرید باید به آن توجه کنید.

دوربین مدار بسته تحت شبکه ایمیلب مدل EC3 CMSXJ25A Global