قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | cctvipcamera

در پاسخ این سوال باید بگوییم که تعداد دوربین مداربسته به چند آیتم مهم بستگی دارد. اولین نکته در هنگام تهیه و خرید دوربین مدار بسته بودجه ای است که کارفرما جهت تهیه سیستم دوربین مداربسته در نظر گرفته و در صورت لزوم می تواند این بودجه را افزایش دهد. دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و… نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد.

  • پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید.
  • که در ادامه توضیحات کاملی درباره دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی خواهیم داد.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل دردوربین مداربستهبیسیم خود، بهتر است به شرکت تولید کننده آن مراجعه بفرمایید.
  • محصولات هایک ویژن توسط نمایندگی هایک ویژن (هایک سنتر) و با ضمانتنامه شرکت های معتبر مانند هایک ویژن پارس ارتباط افزار، هایک ویژن فراگستر و هایک ویژن ماد طلایی به فروش می رسند.

هرچقدر ظرفیت هارد و همچنین سرعت گردش آن بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می باشد. هارد یک تجهیز گران قیمت است و در مواردی حتی قیمت آن از دستگاه DVR نیز بیشتر می باشد. اگر محصولی که می خواهید را پیدا نکردید و یا با قیمت آن مشکل داشتید، حتما با ما تماس بگیرید. این فناوری علاوه بر ارائه تصاویر واضح‌تر در شب، برای ضبط ویدیوهای زیبا در روزهای آفتابی روشن نیز تنظیم شده است. بهتر از آن، آنها به خوبی زیر باران، دود، گرد و غبار یا در یک روز سرد مه آلود در زمستان عکس می گیرند. مشتریان عزیز می توانند قبل از خرید با کارشناسان ما مشاوره انجام دهند .

این محصولات را می توانید با ضمانت دوساله شرکت پارس ارتباط افزار تهیه کنید. توصیه می شود محصولات هایک ویژن را حتما از نمایندگی رسمی آن خریداری نمائید. کمپانی هایک ویژن در ایران در طول سال های گذشته دارای سه نمایندگی گارانتی در ایران است. دوربین wifi یکی از انواع دوربین های IP می باشد که راه اندازی ساده ای دارد.

خرید و قیمت دوربین مدار بسته

در فضایی که مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته قرار دارد به مراتب و به صورت آمار های قابل استناد نسبت به مکان هایی که دوربین های نظارتی وجود ندارد آمار جرم و بزه پایین می باشد. دوربین های مدار بسته از نظر شکل ظاهری به انواع بالت، دام (سقفی) و اسپید دام تقسیم بندی می شوند. البته انواع دیگری دوربین نیز از نظر ظاهری وجود دارد که شامل دوربین کودک (بیبی کم)، دوربین خودرو، دوربین لامپی و …

صدور فاکتور رسمی دوربین مدار بسته

تنها کیفیت تصویر در قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن توربو HD موثر نیست. از جمله موارد دیگر موثر در قیمت دوربین هایک ویژن می توان به نوع لنز، استاندارهای IP , IK، جنس بدنه و… اشاره نمود. لازم به ذکر است قابلیت های پیشرفته تصویری مانند WDR ،EXIR و… نیز در لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن توربو HD موثر هستند. ظهور دوربین های AHD در کنار دوربین های آنالوگ و تحت شبکه که در دو نقطه مقابل طیف کیفیت و قیمت دوربین قرار داشتند، حد وسطی را برای خرید دوربین های مدار بسته ارزان قیمت ایجاد کرد. از ویژگی های اصلی این دوربین ها می توان به قیمت مناسب دوربین مداربسته AHD نسبت به HD-CVI و HD-TVI، کد متن باز و کیفیت بالای تصویر آن اشاره کرد. دوربین های مداربسته AHD در رده دوربین های مقرون به صرفه دارای حداقل کیفیت 1.3 مگاپیکسل می باشند که برای استفاده در منازل و ادارات کوچک کاملا کافی و مناسب می باشد.

http://dieselcommittee.ir