راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت آبان 1401 زومجی

اگر به دنبال دستگاهی هستید که بتوانید هم به‌عنوان لپ‌تاپ و هم به‌عنوان تبلت از آن استفاده کنید، لپ‌تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 گزینه خوبی برای شما به نظر می‌رسد. لپ‌تاپ ایسوس مدل ZenBook 13 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دانش‌آموزان یا دانشجویان است. شما می‌توانید از این لپ‌تاپ برای جلسات، سمینارها و سخنرانی‌ها استفاده کنید. به دلیل قابلیت‌های فراوان این دستگاه، ما آن را در میان بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 آورده‌ایم.

بهترین لپ تاپ ها با قیمت 15 تا 25 میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت آبان 1401 زومجی

مک‌بوک ایر M1‌ براثر فقدان سیستم خنک‌کننده‌ی فعال (فن) تنها در پردازش‌های مداوم بیش از ۱۰ دقیقه از برادر گران‌قیمت‌ترش مک‌بوک پرو M1 جا می‌ماند؛ اما در باقی مواقع، پابه‌پای آن می‌آید. شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. تفاوت گیمینگ در 144 هرتز و 165 هرتز خیلی نیست، اما اگر بازیکن حرفه ای باشین، تفاوتش با 360 هرتز ملموسه.

اگر قصد خرید و انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ را دارید ، پیشنهاد می کنم بهترین لپ تاپ های 30 تا 40 میلیون تومان را در این لیست ببینید. برای انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ باید مواردی مثل پردازنده نسل 10 یا 11 ، کارت گرافیک با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت به بالا ، هارد SSD با ظرفیت مناسب و همچنین 16 گیگابایت رم را در نظر داشته باشید. بهترین لپ تاپ های این رده را می توان سری اچ پی Pavilion D15 و سری ایسوس ROG و ایسوس TUF نامید. صفحه نمایش Full HD مجهز به پنل TFT و روکش مات که تصاویر با کیفیت را با رنگ های طبیعی در اختیار شما قرار می دهد. پردازنده مرکزی Intel Core i5 1035G1 همراه با پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce MX 330 و حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه هارد دیسک یک ترابایتی می باشد که در مجموع عملکرد و سرعت خوبی دارد. خریداران همچنین در کنار حافظه اصلی 1 ترابایتی، از 256 گیگابایت هارد جامد نیز برخوردار خواهند شد.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook 15-FF

انویدیا با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی مجهز است و به همین دلیل به راحتی می‌تواند تمام نیازهای کاربر را بر طرف کند. RAM که مخفف عبارت Random Access Memory است، به عنوان یک فضای حافظه کوتاه مدت برای لپ تاپ شما عمل می کند تا داده‌هایی را که در حال حاضر روی آن ها کار می کند برای دسترسی آسان قرار دهد. دسترسی و خواندن داده های ذخیره شده در رم نسبت به داده های ذخیره شده در هارد دیسک ها، SDD ها و درایوهای نوری آسان تر است.

با وجود این، کنتراست رنگ در یوگا ۶ کاملا زیبا است و در صحنه‌هایی که تضاد رنگ‌ها وجود دارد، صحنه‌های بهتری را بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس 2022 می‌توانید تماشا کنید. این لپ تاپ ۷۷.۲ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد که از میانگین ۷۲ درصد لپ تاپ‌های مشابه فراتر رفته است. به‌طور کلی، لنوو یوگا ۶ برای هر کسی که به دنبال صفحه لمسی است، می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. لنوو یوگا ۶ از طراحی مشابه شلوار جین استفاده کرده است و برای تطبیق با لباس شما نیز شرایط بسیار خوبی دارد. رنگ سنج هم در آزمایشگاه نشان می‌دهد که با این لپ تاپ، ۸۵.۲ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را خواهید داشت.

  • این محصول به صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر Full HD مجهز شده و تا ۲۵۰ نیت روشنایی تولید می‌کند.
  • چون لپ تاپ‌های زیر 15 میلیون کارت گرافیک قوی ندارند، توان گرافیکی آنها محدود است.
  • این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایش دوم در بالای صفحه‌کلید است و می‌تواند کمک بزرگی به طراحان، میکسرها و بسیاری موارد دیگر کند.
  • این دستگاه از پردازنده شرکت اینتل Celeron N3450 پشتیبانی می کند و حافظه رم آن 4 گیگابایت از نوع LPDDR4 و حافظه داخلی 128 گیگابایت eMMC که نیاز کاربر را برای کارهای دانشجویی و روزمره برطرف خواهد کرد.

در این بازه قیمتی اگر می‌خواهید یک لپ تاپ گرافیکی که از پس بازی‌های پرقدرت نیز برآید داشته باشید. آنگاه برند لنوو و مدل محبوب Legion 5-AAB از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. و در بخش سخت افزار نیز کاملا قدرتمند و سریع ظاهر می‌شود و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است.

بررسی موس گیمینگ MSI CLUTCH GM41 Lightweight Wireless ؛ هدشات دقیق با اژدهای سرخ