قیمت و خرید اسپیکر تسکو مدل TS 2196 تسکو TSCO | bandiran1

قیمت و خرید اسپیکر تسکو مدل TS 2196 تسکو TSCO | bandiran1

این محصول از فلز و پلاستیک ساخته شده که در دو طرف دستگاه پنجره فلزی مشاهده می شود که توری شکل طراحی شده است. دو پایه ساخته شده از پلاستیک نرم هم زیر دستگاه تعبیه شده تا دستگاه بر روی سطح صاف لیز نخورد. اسپیکر تسکو مدل TS 2311 با میکروفون برای کسانی که به دنبال یک اسپیکر الی در فضای باز هستند به دلیل طراحی جذاب و نمایشگر LED تنظیمات اسپیکر جذاب است.

اسپیکر بلوتوثی پرتابل تسکو مدل TS 2375

جالب است بدانید به دلیل وجود میکروفون در این اسپیکر حتی قادرید به تماس های خود نیز پاسخ دهید. از دیگر قابلیت های جذاب این اسپیکر ، امکان استفاده دو تایی و پیر کردن آن ها با هم است؛ یعنی دو اسپیکر بلوتوث شیائومی را با هم یکی کنید. 6 وات قدرت دارد و برای استفاده در محیط های بسته و باز کیفیت مطلوبی دارد. طراحی رادیویی آن حمل آن را بسیار راحت می کند گر چه خود اسپیکر نیز چندان بزرگ نیست.

TSCO TS 2324 Portable Bluetooth Speaker

در پایان برای بیان انتقادها و دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. میتوانید در صورت نیاز برای مشاهده اسپیکرهای همراه در برندهای متفاوت بر روی خرید اسپیکر همراه کلیک نمایید. اگه برای مصارف معمولی مثلا فیلم و بازی و اینجور چیزا میخواین قطعا جزو بهترین گزینه هاست. ولی اگر برای موسیقی با صدای خیلی بلند و بیس دار میخواین پیشنهاد میکنم یکم بیشتر خرج کنید گزینه های دیگه رو بررسی کنید. این اسپیکر با برخورداری از کیفیت صدای بالا، قیمت مقرون‌به‌صرفه، طراحی کاربرپسند، بدنه محکم و مقاوم به طور حتم ارزش خرید دارد. اسپیکر یکی از حیاتی‌ترین دستگاه‌هایی است که برای کارهای مبتدی یا حرفه‌ای می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اسپیکر تسکو TS از اتصالات بی‌شماری در قسمت پشتی خود بهره‌مند است. شما می‌توانید موزیک مورد علاقه خود را از طریق کابل AUX, قیمت بهترین مارک باند خانگی TF Card و USB پخش کنید. یکی از بزرگترین مزیت‌های رقابتی اسپیکر تسکو TS در مقابل سایر رقبا، استفاده از Karaoke می‌باشد و شما می‌توانید موزیک مورد علاقه خود را با صدای خودتان بازخوانی کنید.

  • وزن اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS حدوداً 693 گرم بوده و دارای گواهی IPX4 است.
  • به یاد داشته باشید که گران ترین گزینه حتما بهترین نیست زیرا کارایی یک بلندگو به محیط مورد استفاده از آن نیز بستگی دارد.
  • شما می توانید در صفحه پیش رو به خرید انواع اسپیکر تسکو در مدل های قابل حمل بلوتوثی، رومیزی دسکتاپ، بی سیم، سیمی، چمدانی، چند تکه، RGB دار، میکروفون دار و… بپردازید.
  • علاوه بر این‌ها امکان استفاده از کابل AUX نیز هست تا همانند سیستم‌های صوتی خودرو بتوانید با گوشی موزیک مورد علاقه خود را بگذارید و لذت ببرید.
  • این اسپیکر وزن پایین‌تری داشته و می‌توانید در دستان خود هم آن را به اطراف ببرید.
در پایان برای بیان پشنهادها و دیدگاه‌های خود در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. اسپیکر تسکو قابل حمل مدل TS-1900 را می‌توانید هنگام سفر به‌همراه داشته و به صدای بلند و با کیفیت دستیابی داشته باشید. این اسپیکر به‌درد دورهمی‌ها خورده و می‌توانید با اتصال از طریق گوشی یا دستگاه‌های دیگر به آن، پخش آهنگ را به سادگی هرچه تمام‌تر داشته باشید.

TSCO TS 2393 Portable Bluetooth Speaker