معرفی انواع دوربین مدار بسته پرشین دُر | cctvipcamera

دوربین های دام طراحی ساده‌ای دارند و بیشتر برای نظارت سالن های انتظار و بخش های پذیرش، راه‌روها، فضای باز ادارات، انبارها، محوطه‌های پارکینگ و فضاهای داخلی مناسب هستند. لنز دودی دوربین های مدار بسته دام باعث می‌شود که مجرمان در تشخیص اینکه در مسیر لنز هستند یا نه به دردسر بیفتند. امروزه استفاده از دوربین های تحت شبکه یا ip رواج بیشتری پیدا کرده است. انتقال دیتا در این دوربین مداربسته در بستر اینترنت و از طریق پروتکل شبکه صورت می گیرد، ضمن اینکه برای انتقال تصاویر از دوربین به دستگاه nvr به کابل اترنت نیاز داریم.

دوربین مدار بسته دام مدل E007

با نصب دوربین در یک مکان، ساکنین و افراد موجود در مکان موردنظر، حس امنیت و آرامش بیشتری تجربه خواهند کرد. این احساس امنیت مخصوصا در زمان هایی که افراد دور از خانه و مکان موردتوجه خود هستند نیز بیشتر خواهد شد. برخی از انواع دوربین مدار بسته حتی امکان کنترل و از دسترسی از راه دور را دارند که به نظر می رسد یک قابلیت بسیار مهم و قابل اهمیت است. ما به شما کمک می کنیم تا انواع دوربین مدار بسته را بشناسید و متناسب با سطح امنیت مورد نیازتان یکی از آن ها را تهیه کنید. یعنی برخلاف دوربین مدار بسته آنالوگ، این دوربین ها تصاویر دریافتی را به صورت کد 0 و 1 آماده می کند و با استفاده از کابل شبکه به دستگاه ضبط تحت شبکه NVR یا سرور انتقال می دهد. بدلیل استفاده اینها از داده های 0 و 1، می توان آنها را تحت بستر شبکه کنترل و با اینترنت به هر جای دنیا که نیاز باشد ارسال نمود.

انواع دوربین مدار بسته و کاربرد آنها

در واقع دوربین‌های مداربسته AHD ورژن با کیفیتی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ بوده و کیفیت خیلی بالاتری نسبت به این دوربین‌ها دارد. اکثر پروژه‌های دوربین مداربسته آپارتمان‌ها و فروشگاه‌ها و ادارات کوچک از همین مدل دوربین مداربسته AHD استفاده می‌کنند. نکته ای که در رابطه با انواع دوربین مدار بسته وجود دارد این است که این دوربین ها تنها به منظور تامین امنیت استفاده نمی شوند و از آنها جهت نظارت بر اماکن مختلف نیز استفاده می گردد.

  • شما برای داشتن یک زندگی با آرامش نمی توانید از محیط پیرامون خود غافل باشید برای هم امر باید بتوانید بصورت 24 ساعته محل زندگی خود را تحت نظر داشته باشید تا از وقوع جرم و سرقت جلوگیری نمائید.
  • در نمونه تصویر دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا می توانید کیفیت تصویر این دوربین ها را در فضای باز مشاهده نمایید.
  • در دوربین‌های دیجیتال از زمان دریافت تصاویر به صورت داده‌های دیجیتال تبدیل شده و در نهایت کیفیت تصاویر بسیار بالاتر از دوربین‌های آنالوگ خواهد بود.
  • این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید.
  • این برای گرفتن یک تصویر خوب از هر کسی است که برای حفظ امنیت بالا و حداکثر ایمنی وارد و خارج می شود.
یکی از نکات مهم در هنگام مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین مداربسته توجه به محل نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز شما می باشد. دوربین dome معمولا در محیط های داخلی مانند اتاق ها، راهروها و فضاهای مسقف نصب می شود. جنس بدنه دوربین های دام به سه نوع فلزی، آلومینیومی و پلاستیکی تقسیم می شود که با توجه به نیاز شما، کارشناسان ما بهترین نوع دوربین مداربسته را به شما پیشنهاد خواهند داد. دلیل استفاده از کابل‌های با فیت با دوربین‌های مداربسته آنالوگ همین است. سیستم‌های مداربسته آنالوگ از دستگاه‌هایی با عنوان DVR برای کنترل و ضبط تصاویر و صداها استفاده می‌شود.

اما چیزی که باعث تفاوت ظاهری آن ها می شود، وجود چراغ های IR LED در آن ها است. در این دوربین ها، چراغ هایی به صورت مدور دور تا دور لنز را احاطه کرده اند. دوربین های مداربسته که به اختصار به آن CCTV گفته می شود به دوربین هایی می گویند که به منظور نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین بولت به دلیل ساختار و ظاهر استوانه ای شکلشان که شبیه به گلوله است، به BULLET نام گذاری شده اند. دوربین های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و اغلب جنس بدنه آنها فلزی می باشد.

http://dieselcommittee.ir