نرم افزار خدمات پس از فروش، نرم افزار گارانتی، نرم افزار تعمیرگاهی

جهت اطلاع از دفعات تكرار و پرداخت انواع مختلف هزینه های واحد صنفی و مبالغ پرداختی و تاریخ های پرداخت، این گزارش قابل استفاده خواهد بود. در حالت کلی می توان سرمایه را هر نوع دارایی مالی یا ارزش دارایی های مالی نظیر وجه نقد در حساب بانکی، کارخانه، ماشین آلات و تجهیزاتی که در اختیار شرکت است دانست. به این ترتیب شرکت هایی که دارایی بیشتری نسبت به رقبا دارند، عملکرد بهتری می توانند داشته باشند. در صورتی که ویژگی افزایش / کاهش سرمایه را خریداری نموده باشید، از این ویژگی (گروه گزارشات سرمایه ها) جهت تهیه گزارش از سرمایه گذاری های انجام شده می توانید استفاده نمایید. این ویژگی با امکانات کاربردی و ظاهری زیبا، تنظیمات جزء به جزء و بسیار دقیق، فرآیند صدور چک را برای کاربر بسیار آسان و جذاب می نماید. به طوری که کاربر می تواند از این طریق در کوتاه ترین زمان ممکن تعداد زیادی چک را بدون خطا چاپ و صادر نماید.

خدمات تعمیرات نرم افزاری موبایل زانکو:

امروزه با توجه به گسترش شرکت ها و توسعه تکنولوژی در زمینه های مختلف، تنها چیزی که باعث تفاوت شرکت ها از یکدیگر می شود وجود خدمات پس از فروش برای مشتریان می باشد. بنابراین شرکت ها برای گسترش فروش خود به نرم افزارهایی احتیاج دارند که بتواند به تمام درخواست های مشتریان پاسخگو باشد و مشتریان را راضی نگه دارد. این نرم افزار حسابداری امکانات ویژه‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها قابلیت نصب و راه‌اندازی و استقرار سیستم است. در صورتی که کسب و کار شما مربوط به تعمیرگاه موبایل می‌باشد، پیشنهاد می‌کنیم از صفحه محصول نرم افزار حسابداری تعمیرات موبایل ما نیز دیدن فرمایید. ​✔️نرم افزار حسابداری هلو خدماتو تعمیرات کامپیوتر روی تمامی سیستم های ویندوزی اعم از اکس پی و ویندوز 7 و ویندوز 8 و ویندوز 10 و همچنین 11 قابل راه اندازی می باشد. هنگام به وجود امدن خطا در سیستم میتوتن با مشاوران ما در تماس باشد بصورت انلاین پشتبانی 24 ساعته ست و از خدمات نرم افزاری سیستم برخوردار شوید سرویس کردن لپ تاپ برسی کابل های سخت افزاری گردگیری سیستم داخلی تمیز کردن کیبرد بردهای داخلی سیستم و….

ERP یکپارچه و تحت وب تیم‌یار، علاوه بر وجود تمامی این سیستم‌ها در کنار هم، روند کامل مدیریت انبار و کنترل موجودی، مدیریت فروش و مدیریت سایت (پورتال) را برای مدیرانی که به فکر رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان کسب و کار خود هستند، به ارمغان خواهد آورد. اولین نکته مهم و قابل توجه در خصوص نصب برنامه در محل این است که از چه مراکزی باید این کار درخواست شود و از کجا باید برای درخواست سرویس در محل اقدام کرد. در کل این روز ها مراکز تعمیراتی معتبری وجود دارند که به صورت یک سامانه آنلاین، سرویس های جامع در محل را ارائه می دهند. در آن جا کاربران نام سیستم، مدل، برند و نوع درخواست یا نوع مشکل را وارد کرده و بعد از وارد کردن مشخصات شخصی و اطلاعات تماس، سفارش نصب نرم افزار در محل ثبت می شود. با ثبت سفارش، کارشناسان مجرب در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و نرم افزار های مورد نیاز کاربران را برای آن نصب و راه اندازی می کنند. داشتن مهارت، سرعت عمل، دقت، ابزار ها و برنامه های به روز شده از مواردی است که موجب تمایز این مراکز از هم می شود.

خدمات تعمیرات کامپیوتر نصب ویندوز فروش لوازم جانبی

نرم افزار خدمات پس از فروش، نرم افزار گارانتی، نرم افزار تعمیرگاهی آموزش حسابداری مقدماتی به صورت رایگان خرید و انتخاب نرم افزار حسابداری اندروید همه کاره… ما خدمات تعمیر و نگهداری نرم افزار قابل اعتماد و پشتیبانی را برای عیب یابی سریع، تبدیل‌های دیجیتالی و .. بیاموزید که چگونه صدها مشتری ما قبلاً از پشتیبانی نرم افزار حرفه‌ای بهره برده‌اند.

  • زیر ساخت شبکه مجموعه ای منظم از سخت افزار و نرم افزار می باشد که به واسطه آن ها ما قادریم یکسری فرآیند ارتباطی و خدماتی بین کاربران را ایجاد و مدیریت کنیم.
  • نرم افزارهای گوناگون براساس ساختار برنامه نویسی و ابعاد گستردگی نرم افزاری روش های نصب متفاوتی نیز دارند.
  • ثبت اطلاعات تماس‌های مرتبط مشتری(تماس تلفنی، پیامک، نامه‌های دریافتی و پست الکترونیک).
  • در حالت کلی می توان سرمایه را هر نوع دارایی مالی یا ارزش دارایی های مالی نظیر وجه نقد در حساب بانکی، کارخانه، ماشین آلات و تجهیزاتی که در اختیار شرکت است دانست.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است، که مشتریان، شرکت‌­ها را طبق آن مورد قضاوت و ارزیابی قرار می‌دهند. برهمین اساس تکنولوژی در این زمینه نیز وارد شده و شرکت‌­هایی اقدام به طراحی و تولید نرم افزار خدمات پس از فروش نموده­‌اند. در فضای رقابتی به وجود آمده در رابطه با تولید محصولات مشابه، شرکتی که خدمات مناسب­‌تری ارائه بدهد موفق­‌تر خواهد بود. ارائه خدمات پشتیبانی یکی از اقدامات بسیار مهم و مورد توجه خریداران و مشتریان می­‌باشد.

این نرم افزار فریم ورکی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که کاربر این کار را به راحتی هرچه تمام‌تر انجام داده و خروجی را به فرمت‌های مختلف بررسی نموده و ذخیره نماید. Pivot کردن داده‌ها و فیلتر داده از زوایای مختلف توسط کاربر قابل انجام بوده و لازم به ذکر است که این فریم ورک توسط تیم تولید فراپیام تولید شده است. اطلاعات ثبت شده در مرکز تماس مشتریان جهت ثبت درخواست بازدید، نصب، تعمیر، سرویس‌های دوره ای، آموزش و یا سایر عملیات مرتبط با واحد خدمات پس از فروش، به پذیرش منتقل خواهد گردید. کدینگ فرآیندها که شامل ثبت و نگهداری اطلاعات(انواع گارانتی، انواع سرویس دوره‌ای و قرارد پشتیبانی، انواع پرسش و پاسخ تماس پس از تحویل، انواع پرسش و پاسخ نظرسنجی، انواع محاسبات در مطالبات، انواع محاسبات در اجرت تعمیرکاران و انواع وضعیت تعمیر دستگاه) است . نرم‌ افزار خدمات پس از فروش فراپیام یکی از مهم‌ ترین نرم‌افزار های ارائه شده ما برای روابط عمومى، پذیرش، تعمیرگاه و نمایندگى صورتحساب و حسابدارى انبار گزارشات است. این نرم‌ افزار جهت سهولت بیش‌تر، با نرم‌ افزار مالی فراپیام یکپارچه ‌سازی شده است.

اين نسخه شامل کليه امکانات نسخه پیشرفته تولیدی به انضمام قابليت کاربری تحت شبکه (2 کاربر به طور همزمان) می باشد.کيت های عمومي و ویژه نرم افزار هلو قابل افزودن به اين نسخه نمی باشد. کلیه خدمات سخت افزاری اعم از عیب یابی کامپیوتر تعویض قطعات و تعمیر قطعات به صورت کاملا حرفه ای توسط کارشناس های ارشد ما در محل شما عزیزان انجام پذیر است. کارشناس های حرفه ای خدمات کامپیوتر پارسا با انجام جدیدترین متد تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ، بهترین کیفیت خدمات ممکن را به شما عزیزان عرضه می‌دارند. شرکت ما یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه عیب یابی کامپیوتر حضوری و تعمیر و سرویس کامپیوتر در محل و ارتقاء کامپیوتر های قدیمی و خانگی و ارتقاء هارد لپ تاپ و کامپیوتر به ssd است. این نرم افزاری تحت وب جهت مدیریت بخش خدمات پس از فروش و اتحادیه خدمات کامپیوتری تعمیرات میباشد.

قطعات کامپیوتر فراز سیستم – قطعات کامپیوتر – نوت بوک – خیابان فلسطین – منطقه 6