خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت با بالاترین کیفیت | cctvipcamera

بهترین و رایج ترین نوع کابل در بین نصاب های دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 است که در متراژ 150 و 300 متری در بازار موجود است. این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است. تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند. همچنین با توجه به امکان راه داشتن پشت بام از خانه های اطراف دیوار ها و مرز بین دیوار همسایه را نیز با دوربین مدار بسته دید درشب قوی پوشش دهید.

  • خروجی فرکانسی دوربین مدار بسته بی سیم HD با توجه به برد آنها متفاوت است؛ اما امروزه استفاده از آنها تا حد زیادی محدود شده است.
  • برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود.
  • بهتر از آن، آنها به خوبی زیر باران، دود، گرد و غبار یا در یک روز سرد مه آلود در زمستان عکس می گیرند.
  • در گذشته بالاترین کیفیت که روانه بازار می‌شود ۲ مگاپیکسل بود اما امروزه با لطف شرکت های چینی می توانید دوربین های ۳ مگاپیکسل ، ۴ مگاپیکسل ، ۵ مگاپیکسل مونتاژ می شوند .
  • در ادامه برای شناخت بهتر هرکدام از انواع دوربین ها به معرفی مختصری از آنها می پردازیم تا شما بتوانید با توجه به فضای مورد نظرتان دوربین مدار بسته مناسب را انتخاب نمایید.
  • یکی از دوربین های پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است.

دید در شب برای مشاغلی که 24 ساعت شبانه روز کار می کنند عالی است، زیرا تضمین می کند که محل آنها همیشه تحت نظارت است. از دیگر ویژگی هایی که در دوربین های مداربسته HD یافت می شود می توان به تشخیص حرکت و مشاهده از راه دور اشاره کرد. تشخیص حرکت به کاربران اجازه می‌دهد دوربین را طوری تنظیم کنند که فقط زمانی شروع به ضبط کند که حرکت در میدان دید آن تشخیص داده شود. همانطور که از نامش برمی آید، دوربین های مداربسته HD کیفیت تصویر عالی را همراه با طیف گسترده ای از ویژگی ها ارائه می دهند که می تواند متناسب با نیازهای خاص شما باشد.

بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید. اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید. با وجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، گزینه ارزانی به حساب نمی آیند و ضمن اینکه یک سیستم پیشرفته، راه‌حل های امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه می کند. همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند. به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد.

http://dieselcommittee.ir

در یک دسته بنمجله خبری دوربین مداربسته آی پی کلی می توان محصولات دوربین مداربسته را به دو دسته برند اصلی و غیر اصلی و گاها no name دسته بندی کرد. انواع لنز برای دوربین مداربستهیکی از نکات کلیدی در انتخاب دوربین، لنز به کار رفته در آن می باشد. معمولا لنز به کار رفته در دوربین را بر مبنای فاصله کانونی به کار رفته در آن استفاده می کنند. قطعات داخلی دوربین مداربسته چشم ماهی دقیقا مثل دوربین دام و بالت می باشد با این تفاوت که نوع تصویر ارائه شده به خاطر لنز به کار رفته متفاوت می باشد. ظاهر کیس دوربین دام به صورت کروی شکل می باشد که معمولا این قسم از محصولات دوربین مدار بسته در فضاهای داخلی مثل فضاهای اداری و گاها تجاری نصب می شوند.

دوربین مداربسته مناسب پارکینگ

فاصله کانونی دوربین های امنیتی از 2/5 میلی متر تا 13/1 میلی متر متغیر می باشد. تمامی حقوق این وب سایت برای فروشگاه اینترنتی سرای شبکه محفوظ می باشد. در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید.

دوربین دام آی پی داهوا IPC-HDBW2230EP-S-S2