قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | cctvipcamera

در امجله خبری دوربین مداربسته آی پیه برای شناخت بهتر هرکدام از انواع دوربین ها به معرفی مختصری از آنها می پردازیم تا شما بتوانید با توجه به فضای مورد نظرتان دوربین مدار بسته مناسب را انتخاب نمایید. یک دوربین مداربسته هوشمند این امکان را به شما می دهد که بدون توجه به مکانی که هستید آن را کنترل و مدیریت کنید و به سادگی از طریق نرم افزار گوشی موبایل خورد به آن دسترسی داشته باشید. البته برای این کار نیاز دارید که هم گوشی و هم دوربین شما به اینترنت قوی متصل باشد. با یک نرم افزار تلفن همراه می توانید فیلم های ویدیویی را در یک زمان واقعی بررسی کنید و از راه دور دوربین ها را به حرکت در آورید و یا حتی از بلندگوی دوربین ها صحبت کنید. این همچنین یکی از گران‌ترین سیستم‌های دوربین مداربسته است که بهترین محافظت را ارائه می‌دهد، زیرا لنز را می‌توان برای مشاهده واضح‌ترین و کامل‌ترین دید از یک منطقه، پانل، کج یا بزرگ‌نمایی کرد. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

دوربین شیائومی مدل MIdrive d05

همچنین از دوربین دام 3مگاپیکسلی برای فضاهای داخلی و از دوربین بولت برای فضای خارجی می توان استفاده کرد. اما برای تهیه محصولات با کیفیت و اصل این شرکت می بایست به نمایندگان فروش این محصول که زیر نظر کمپانی هایک ویژن می باشند و گارانتی هایک ویژن پارس ارتباط را ارائه می دهند، مراجعه نمائید. محصولات هایک ویژن در ایران توسط نمایندگی هایک ویژن و با گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار به فروش می رسند. در شرکت هایک ویژن فروش محصولات تنها از طریق توزیع کنندگان مجاز در سرتاسر جهان صورت می پذیرد. شرکت هایک ویژن همواره برای شرکای خود ارزش قائل شده و هدف آن همواره توسعه و تحکیم روابط خود به منظور گسترش محصولات و راه کارهای امنیتی نوآورانه است. امروزه تقریباً تمام دوربین و دی-وی-آر ها دارای امکان انتقال تصویر هستند و این قابلیت نیز امکان فوق العاده و آپشن خاصی به شما نمی آید.

دوربین مداربسته منزل

دوربین مداربسته ای که در فضای باز نصب می شود باید دارای ویژگی هایی مانند ضد آب و گرد و غبار بودن باشد. دوربین های مداربسته ضد آب به طور عمومی استانداردIP بالاتر از 65 دارند. معنی استاندارد و درجه IP65 مقاومت دوربین مداربسته دربرابر نفوذ آب باران است، یعنی این دوربین مداربسته قابلیت استفاده درمحیط های بیرونی را دارد. اما اگر بخواهید برای مکان هایی که بیشتر در معرض آب هستند استفاده کنید باید از استاندارد های بالاتر مانند ip67 و ip68 استفاده کنید.

  • مدل هایی که در لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن وجود دارند را ما پیشنهاد می کنیم.
  • منظور از دوربین مدار بسته بیسیم، بیسیم بودن در انتقال پیام است و بعضی دوربین ها برای شارژ نیاز به باطری دارند و بعضی دیگر هم کابل کشی می شوند.
  • سیستم ضبط کننده ویدیویی که با عنوان DVR شناخته می شود ویدیو را از دوربین دریافت می کند و بعد از فشرده سازی آن را برای مشاهده زنده یا بر روی هارد دیسک ذخیره می کند.
  • اما در صورت پشتیبانی سیستم دوربین های مداربسته، توسط یو پی اس، سیستم های شما این توانایی را دارد که در هنگام قطعی برق تصاویر را ضبط کند و دچار هیچ مشکلی نشود.
  • در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی های لازم را انجام دهید .

ما شما را با انواع مختلف دوربین های امنیتی خانگی در دسترس آشنا می کنیم و در مورد مشخصات، مزایا و معایب آنها صحبت می کنیم. ما همچنین نکاتی را در مورد مواردی که برای یک موقعیت خاص در نظر بگیرید و بهترین نوع دوربین مداربسته را برای نیازهای خود انتخاب کنید، ارائه خواهیم داد. البته قیمت دوربین مداربسته در برند های مختلف قیمتی متغیر دارد و قیمت یکسانی نمی توان تعیین کرد . دوربین های مداربسته بولت با رزولوشن و کیفیت مختلفی در بازار موجود هستند و بر‌حسب نیاز خود و حساسیتی که در محل نصب وجود دارد، می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

توربو اچ دی

کابل cat6 نوع دیگری از کابل شبکه است که از لحاظ سرعت انتقال داده بهتر عمل می کند. دوربین بیبی کم که به دوربین پرستار یا دوربین مراقبت کودک هم معروف است، برای کنترل کودکان و سالمندان بسیار مناسب است. شما به راحتی می توانید با قرار دادن آن در مکانی مناسب و اتصال به اینترنت مودم خود مراقب فرزندان خود باشید. تنها با نصب نرم افزار مربوط به دوربین بر روی گوشی همراه خود تصاویر را مشاهده کنید. این برق توسط یک منبع تغذیه با تبدیل برق AC شهری به 12 ولت DC برای سیستم مدار بسته تامین می شود. دستگاه های ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRاین دستگاه ها تصویر دوربین های مورد نظر را با یک فرمت فشرده سازی مخصوص روی هارد خود ذخیره می کنند.

http://dieselcommittee.ir