خرید و فروش عمده دوربین مداربسته-استعلام قیمت از تامین کنندگان ویترین نت | cctvipcamera

این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد. نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند.

دوربین مداربسته روز و شب

در مجله خبری دوربین مداربسته آی پی قیمتداهوا انواع دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر با قابلیت های متنوع و ویژگی های مختلف وجود دارند که هر کس می تواند بسته به نیاز خود و همچنین متناسب با بودجه خرید خود، محصولات مورد نظر را خریداری کند. پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. دوربین های مداربسته لامپی دارای زاویه دید وسیع و 360 درجه هستند و برای ذخیره تصاویر و فیلم ها از کارت حافظه بهره می برند. هر دوربین مداربسته لامپی می تواند یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش دهد.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل Hikvision DS-2CD1023G0-I

Coppyright © 2023 الرت ایران | فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن. دوربین‌های نورافکن را می‌توان به سیم‌های روشنایی موجود متصل کرد یا می‌توان آن‌ها را از یک پریز تغذیه کرد. اکثر مدل‌ها همچنین دارای حسگرهای حرکتی هستند که می‌توانند هر زمان که شخصی وارد منطقه می‌شود، اقدام و نورافکن را فعال کند تا به‌طور خودکار روشن شود. با توجه به آنچه گفته شد، دوربین‌های امنیتی داخلی و خارجی می‌توانند در چندین زیر مجموعه دیگر مانند – سیمی، بی‌سیم، باتری‌دار، خورشیدی، برق متناوب و غیره قرار بگیرند. دوربین‌های امنیتی داخلی برای خانه یا محل کار طراحی شده‌اند و می‌توانند برای نظارت بر ورودی‌ها، مانند درها و پنجره‌ها، و همچنین برای نظارت عمومی مناطق نشیمن، راهروها، راه پله‌ها و زیرزمین‌ها استفاده شوند.

  • تمامی این برند ها جز محصولات با کیفیت در عرصه نظارت تصویری و دوربین مدار بسته می باشد.
  • دستگاه های ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRاین دستگاه ها تصویر دوربین های مورد نظر را با یک فرمت فشرده سازی مخصوص روی هارد خود ذخیره می کنند.
  • همانطور که می دانید دوربین های پلاک خوان از نظر ظاهری در دسته ی دوربین های بالت دسته بندی می شوند و برای نصب آن ها در فضاهای باز می توانید از دکل دوربین مدار بسته استفاده کنید.
  • در این مقاله قصد داریم به تعریف استاندارد ONVIF در دوربین مداربسته بپردازیم.
  • هر دوربین مداربسته لامپی می تواند یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش دهد.

دوربین های پرستاری یکی از پرکاربردترین انواع دوربین مداربسته است که می تواند برای افرادی که علاقه بر نظارت بر کار کارکنان خود دارند کمک کند. از دوربین مداربسته برای اهداف امنیتی استفاده می شود و بسیاری از مشاغل، کسب و کارها، مدارس، دانشگاه ها، بانک، بیمارستان و بسیاری دیگر از مراکز برای محافظت از محیط پر رفت و آمد خود از دوربین مداربسته استفاده می کنند. سیستم های امنیتی چون دوربین مداربسته در وهله اول می توانند از وقوع فعالیت ها مجرمانه جلوگیری کنند. این نوعتجهیزات حفاظتی و امنیتیاز زمان توسعه در سال 1942 دستخوش تغییرات بسیاری شده است و فیلمبرداری زنده اولین ویژگی دوربین های مدار بسته بود و بعد از آن فناوری ضبط نیز به آن اضافه شد. این نوع سیستم های امنیتی توانسته است حس امنیت و آرامش را به استفاده کنندگان خود بدهد و از برو بسیاری از مشکلات و ناامنی ها جلوگیری کند.

http://dieselcommittee.ir

هنگام خرید دوربین مدار بسته بیسیم توجه داشته باشید که رزولیشن حداقل 2 مگاپیکسلی داشته باشد. دوربین بیسیم بیشتر در مکان های کوچک استفاده می شود و برای خرید دوربین مدار بسته بیسیمحتما متراژ محل مکان مورد نظر را بدانید. دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست وجود دارند. دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر بسیار بالایی بوده و تصاویر با جزئیات بالایی ارائه می دهد. دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست به چشم می خورند.

دوربین بیسیم گردان آیمو مدل Imou Ranger 2-IPC-A22EP-V2-D