قیمت دوربین منزل ️خرید دوربین مداربسته خانگی کوچک مخفی بیسیم چرخشی | cctvipcamera

ویژگی اساسی دوربین مداربسته مانیتورینگ رفت و آمد و ضبط ویدیو برای مواقع ضروری است. در این صورت ضریب امنیتی را به شدت بالا خواهید برد و در صورت بروز هرگونه جرم نظیر سرقت، می‌توانید حادثه را پیگیری كنید. اساساً برای افزایش حفاظ امنیتی خود، دوربین‌ مدار بسته به كمك شما خواهد آمد.

http://dieselcommittee.ir

دوربین مداربسته هایک ویژن همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد. این تکنولوژی نیز مختص دوربین های مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن می باشد که می تواند سیستم آنالوگ را بدون نیاز به تغییر در بستر آن به HDTVI تغییر دهد. در این دوربین ها امکان انتقال تصویر از طریق کابل RG59 نیز فراهم شده است.

انتخاب شما

به محض ورود به کارپیما با یک سایت پر از دوربین مداربسته رو به رو می‌شوید! برای خرید دوربین مداربسته می توانید از سراسر کشور بدون واسطه خرید خودتان را انجام دهید . دوربین های بولت تحت شبکه یا ip قیمت بالاتری نسبت به دوربین های بولت آنالوگ HD دارند و این به‌دلیل نصب آسان‌تر، انعطاف و سازگاری بالا و امکاناتی نظیر کنترل از راه دور است.

در مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین مداربسته آنالوگ تصویر دوربین از طریق کابل کواکسیال به دستگاه دی وی آر ارسال می شود و این دوربین ها در قدیم بر مبنای تی وی لاین یا خطوط تصویر دسته بندی می شدند. از دیدگاه ها و منظر های گوناگون آشنا کرده و توضیح می دهیم که هریک از ویژگی های دوربین مداربسته می تواند در نحوه ی قیمت دوربین های نظارتی و امنیتی تاثیر داشته باشد. دوربین های مداربسته خورشیدی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که دارای نصب بسیار آسانی هستند.

  • دوربین‌های نورافکن را می‌توان به سیم‌های روشنایی موجود متصل کرد یا می‌توان آن‌ها را از یک پریز تغذیه کرد.
  • پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.
  • امروزه کاربرد این نوع از دوربین وایرلس به دلیل محدودیت های موجود منسوخ شده است.

یکی از کامل ترین انواع دوربین مداربسته، نوع اسپید دام است که در واقع کامل شده ی دوربین دام می باشد و قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کیبورد دارد. از ویژگی های اصلی این دوربین ها می توان به سرعت بالای چرخش آنها اشاره کرد که می تواند تا 360 درجه در 1 ثانیه هم برسد. این مدل از دوربین مداربسته از نام Dome یا گنبد الگو گرفته است که در واقع بدنه ای کروی و گنبد مانند داشته به همین دلیل دام نامگذاری شده است.

در کنار دوربین مداربسته چه تجهیزاتی ممکن است نیاز باشد؟