دوربین بولت لیست قیمت انواع دوربین مداربسته بولت | cctvipcamera

یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است. تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند. آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس دوربین مداربسته است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد. انتخاب کابل دوربین مداربسته چندان ساده نیست و نیاز است تا بر اساس نوع دوربین یا مساحت محیط و با مشاوره کارشناسان انتخاب درستی صورت گیرد.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایلوک مدل IPC-B120H

این دوربین‌ها معمولاً به منظور نظارت و پیگیری رفت و آمد در هر مكانی كه مدنظر است نصب می‌شوند. امروزه با وجود انواع دوربین مداربسته، كاربردهای متعددی نیز برای مانیتورینگ رفت و آمد پیدا كرده‌اند. با وجود فناوری HDTVI با كیفیت و ارزان قیمت، حتی افراد در مناطق مسكونی رو به استفاده از چنین ابزاری آورده‌اند تا ضریب امنیتی محل خود را بالاتر ببرند.

پکیج دوربین مداربسته یوشیتا 2 عددی | خرید دوربین مداربسته یوشیتا

با این حال، آنها معمولاً به دلیل پوشش و لنز مقاوم در برابر آب و هوا گران تر هستند. حتی اگر سالمند دارید سیستم های نظارتی می توانند شما را از نگرانی دور کنند. عامل مهم دیگری که هنگام خرید لازم است مدنظر قرار دهید، این است که آیا شرکت مورد نظر شما برای محصولات خود ضمانت و خدمات پشتیبانی ارائه می دهد یا خیر. هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید.

http://dieselcommittee.ir

خرید دوربین مداربسته به مانند هر نوع تجهزات دیگری نیازمند رعایت نکاتی است که باید در نظر بگیرید. یک دوربین مداربسته مناسب می تواند خطر سرقت از منزل یا محل کار تا حد زیادی کاهش دهد و به عنوان شاهد علیه سارق عمل کند. در ادامه این مطب شما را با نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته بیشتر آشنا خواهیم کرد. کارپیما با سال ها تجربه در صنعت سیستم های امنیتی و نظارتی و با داشتن نمایندگی برند های معتبر داهوا ، هایک ویژن ، یوشیتا و … توانسته تا بزرگترین هایپر سیستم های امنیتی و نظارتی در سراسر کشور شود . و با بیش از 400 مدل تنوع در دوربین های مداربسته هم اکنون جز برترین فروشگاه های اینترنتی در این حوزه می باشد. بنابراین اگر اطلاعات کافی در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری ندارید، جای درستی آمده اید.

دوربین مداربسته از لحاظ شکل ظاهری

تمام مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های مداربسته از قابلیت دید در شب برخوردارند و تفاوتی که در این بین وجود دارد، مربوط به برد دید در شب دوربین مداربسته است. شما می‌توانید دوربین های بولت را با دید در شب 10 تا 80 متر خریداری کنید. هر‌چه این مقدار بیشتر باشد، دوربین قادر است تا در تاریکی و نور کم، تصاویر را با برد بیشتر و کیفیت بالاتری ثبت کند. امروزه اغلب کاربری‌ها ترجیح می‌دهند تا دوربین مداربسته بولت با تکنولوژی IP یا تحت شبکه خریداری کنند. مواردی مانند کیفیت تصویر بسیار خوب، کنترل و دریافت تصاویر از راه دور، نصب آسان و … از جمله مزایای خرید دوربین بولت ip هستند.

  • گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید.
  • دوربین های آنالوگ به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصویر برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد و کم نور مناسب نیستند.
  • برای دریافت لیست قیمت هایک ویژن فراگستر کافیست با نمایندگی مرکزی هایک سنتر تماس بگیرید.
  • از دیدگاه ها و منظر های گوناگون آشنا کرده و توضیح می دهیم که هریک از ویژگی های دوربین مداربسته می تواند در نحوه ی قیمت دوربین های نظارتی و امنیتی تاثیر داشته باشد.
  • حدوداً 8 متر دید در شب و رزولوشن 5 مگاپیكسلی از خصوصیات این دوربین هستند.