دوربین وایرلس خرید دوربین مداربسته بی سیم با کمترین قیمت دوربین مارکت | cctvipcamera

این نوع مجله خبری دوربین مداربسته آی پی معمولا به صورت سقفی نصب می شود و زاویه ای که در حال تصویربرداری آن است از طرف بیننده مشخص نمی باشد. در واقع این یکی از اصلی ترین مزایای دوربین های دام برای حفظ امنیت است. این دوربین ها معمولا کاربردهای غیر صنعتی دارند و در فضاهای داخلی نصب می شوند. همچنین به علت زاویه دید گسترده و امکان چرخش و تنظیم لنز کاربرد گسترده ای در سیستم های نظارتی دارند.

پکیج دوربین مدار بسته آی تی آر مدل DK_2R207FN_2D24FN_G4

دوربین های وریفوکال عموما دوربین های مداربسته با دو لنز ثابت و متغیر هستند. این نوع دوربین ها زاویه های مختلفی چون 80 و 90 درجه دارند و زاویه های دوربین با سایز لنز و به صورت عدد مشخص می شود. و هر جه این عدد کوچکتر باشد زاویه دید دوربین بازتر است و هر این عدد بزرگتر باشد زاویه دید کوچکتر است. این نوع تجهیزات با اتصال دوربین آنالوگ به یک ضبط کننده ویدیویی از طریق کابل های انتقال کار می کند. سیستم ضبط کننده ویدیویی که با عنوان DVR شناخته می شود ویدیو را از دوربین دریافت می کند و بعد از فشرده سازی آن را برای مشاهده زنده یا بر روی هارد دیسک ذخیره می کند. این روش به شما امکان می دهد ویدیو را از طریق اینترنت و برای مشاهد از راه دور منتقل کنید.

هارد دوربین مداربسته

از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت، وجود کارت حافظه داخلی برای ضبط و امکان اتصال به wifi در برخی از آن ها اشاره کرد. دوربین پین هول قابلیت دید در شب ندارد، بنابراین برای محیط های کوچک و با شرایط نوری مطلوب مناسب است. در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است. ضمن اینکه لنز بکار برده شده در این دوربین لنز ثابت است و قابلیت تعویض ندارد.

http://dieselcommittee.ir

در صورتی که برند شما دارای محصولات HD و تحت شبکه باشد قیمت هر دو گروه محصولات در یک فایل قرار دارد. دوربین بولت برای ثبت تصاویر به صورت ثابت و در یک مکان خاص طراحی شده است. این نوع دوربین با عنوان دوربین امنیت خانگی نیز شناخته می شود و دارای طراحی استوانه ای و نازک است و در محیط بیرون از خانه و در حیاط و یا باغ مورد استفاده قرار می گیرد. به زبان ساده، این یک زنگ در است که دارای دوربین فیلمبرداری با بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز است. و ویژگی یکپارچه سازی امکان اتصال با تلفن های هوشمند، تلویزیون ها یا سایر دستگاه های هوشمند مانند الکسا را فراهم می کند. دوربین های تحت شبکه برای کسانی که به طور مداوم در حال حرکت هستند عالی هستند.

  • این موضوع برای کاهش هزینه های سیستم های امنیتی در کاربری های کوچک در نظر گرفته شده است.
  • سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد.
  • بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود.
  • با این حال، آنها معمولاً به دلیل پوشش و لنز مقاوم در برابر آب و هوا گران تر هستند.

شما عزیزان میتوانید در قسمت نظرات کاربران هرگونه انتقاد و پیشنهاد و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. همانطور که مشاهده کردید دوربین های مداربسته دارای تنوع مختلفی است که ما در بالا به تعداد اندکی از آن ها اشاره کردیم. اینها معمولاً دوربین های مدار بسته سیمی هستند که برای نظارت بر فعالیت های داخل خانه یا محل کار طراحی شده اند. دوربین های سیمی توسط یک کابل کواکسیال یا اترنت به یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال متصل می شوند.

پکیچ 4 دوربین مدار بسته سیماران