دوربین مدار بسته خرید و قیمت دوربین مداربسته CCTV | cctvipcamera

دوربین های مداربسته هایک ویژن در دو تکنولوژی آنالوگ HD و تحت شبکه طراحی و تولید می شوند. اگر بخواهیم به طور كلی از دو سیستم مدار بسته بگوییم باید به دوربین‌های مداربسته آنالوگ و تحت شبكه اشاره كنیم. برند داهوا ، یکی از پرفروش ترین مارک های دوربین مداربسته در دنیا می باشد. در سال 2017 شرکت Dahua به عنوان دومین برند محبوب دنیا شناخته شد و بعد از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت.

ویژگی های اولیه دوربین های مداربسته

فاصله کانونی در دوربین های نظارتی و امنیتی برحسب میلی متر می باشد و هر چه عدد فاصله کانونی کوچکتر باشد مقدار پوشش دهی دوربین مدار بسته مورد نظر بیشتر می شود. قیمت دوربین مدار بسته در این سری محصولات نسبت به سایر دوربین ها به صورت چشمگیری بالاتر است. دوربین مداربسته متحرک را بام های دوربین مدار بسته اسپید دام یا دوربین PTZ نیز می شناسند. نقش دوربین های مداربسته در مراکز تجاری و صنعتییکی از کاربرد هایی که برای دوربین مداربسته می توان ذکر در مراکز تجاری و همچنین صنعتی می باشد. یکی از معایب دوربین های آنالوگ احتمال نویز گرفتن و قطع و وصل شدن تصویر در آن هاست که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید به صفحه علت قطع و وصل شدن تصویر دوربین مدار بسته مراجعه کنید. دوربین های آنالوگ به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصویر برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد و کم نور مناسب نیستند.

  • وظیفه اصلی دوربین مداربسته دریافت تصویر محیط و ارسال آن برای دستگاه ضبط (DVR یا NVR) جهت ضبط و ذخیره‌سازی می‌باشد.
  • شکل ظاهری دوربین مداربستهاز لحاظ ظاهری و ساختار فیزیکی می توان دوربین های امنیتی را به دو دسته کلی دوربین مدار بسته دامو دوربین مداربسته بالت تقسیم بندی کرد.
  • دو نوع سیستم دوربین مدار بسته امنیتی در بازار موجود است که با عنوان دوربین مداربسته آنالوگ و IP یا دیجیتال شناخته می شود.
  • یکی از مزیت های این پکیج وجود کلیه تجهیزات مورد نیاز در یک مجموعه می باشد و فقط لازم است کابل و هارد به این پکیج دوربین مداربسته اضافه گردد.

دستگاه دی وی آر 32 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 32 عدد دوربین توربو HD را دارد. معمولا این دستگاه ها می توانند از یک یا دو عدد دوربین IP نیز پشتیبانی کنند. این دستگاه ها دارای پورت و ورودی خروجی های متعدد از جمله VGA ،HDMI ،LAN ،SATA ،USB و … هستند. دستگاه دی وی آر 16 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 16 عدد دوربین توربو HD را دارد. دستگاه دی وی آر 8 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 8 عدد دوربین توربو HD را دارد. دستگاه دی وی آر 4 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 4 عدد دوربین توربو HD را دارد.

http://dieselcommittee.ir

دوربین مینی اسپید دام یا مینی پی تی زد کوچکتر از دوربین اسپیددام است، بعلاوه قیمت آن نیز پایین تر است. این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد. امکان انتقال تصویر این امکان را برای کاربر دوربین مدار بسته فراهم می کند تا در هر ساعت از شبانه روز بتواند محل مورد نظر را مانیتور نماید. که این فرمت فشرده سازی در سیستم دوربین مداربسته گوناگون بوده و می تواند در فضای ذخیره سازی سیستم دوربین مدار بسته موثر باشد. هارد مناسب سیستم دوربین مداربستهاول اینکه در سیستم دوربین مداربسته که می خواهید برای آن هارد تهیه نمایید قرار است چه تعداد دوربین قرار بگیرد.

دوربین مدار بسته مینی اسپید دام زومیکس مدل TP-433

بسیاری از مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های امنیتی خانه شامل یک یا چند دوربین امنیتی داخلی به عنوان بخشی از سیستم کلی هستند. نوع لنز به‌کار‌رفته در دوربین های بولت تعیین کننده زاویه و میدان دید دوربین است. دوربین بولت از لحاظ نوع لنز به 3 دسته لنز ثابت ، لنز متغیر و لنز موتورایز تقسیم می‌شود. با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد. تعیین این تهدیدات در کسب و کار یا تجارتتان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید. در هنگام محاسبات مقدار جریان مصرفی برای تامین منبع تغذیه هر دوربین مداربسته در حدود 2 آمپر جریان مصرف می کند.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I