قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | cctvipcamera

بنابراین در مجله خبری دوربین مداربسته آی پی قیمت دریافتی شما قیمت انواع دوربین های IP و دستگاه های NVR را مشاهده خواهید کرد. در كنار این دوربین‌‌های به صرفه با نصب و آموزش استفاده آسان، دوربین تحت شبكه IP هایك ویژن برای مقاصد جدی‌تر كاربرد دارند. وقتی حرف از یك مكان شلوغ‌تر یا امنیتی‌تر باشد، با استفاده از دوربین مداربسته تحت شبكه قابلیت‌های متعددتری در اختیار خواهید داشت. منظور از مداربسته این است كه تصاویر برای چند صفحه نمایش مشخص پخش می‌شود و در واقع یك تلویزیون برای پخش محدود است.

http://dieselcommittee.ir

این دوربین ها برای استفاده در محیط بیرون و در شب که نور تقریبا صفر است می تواند ایده آل باشد. دوربین گنبدی یا Dome مقرون به صرفه ترین دوربین در میان دیگر دوربین های مداربسته است. از این دوربین برای نصب در داخل ساختمان استفاده می شود و نام آن از شکل و ظاهر گنبدی شکل آن گرفته می شود. دوربین های گلوله ارزش زیادی برای پول ارائه می دهند و یک انتخاب عالی برای برنامه های امنیتی و نظارتی هستند.

  • رزولوشن تصاویر ارائه شده توسط دوربین های تحت شبکه به مراتب بالاتر از دوربین های آنالوگ است و می تواند تصاویری از 2-3 پیکسل تا حتی 20 پیکسل در برخی محصولات پیشرفته ارائه دهد.
  • دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A51P – دارای سنسور 1/2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی با استاندارد مقاومتی IP67…
  • DVR های دوربین AHD می توانند تصاویر را از دوربین های آنالوگ و AHD نمایش دهند.
  • دوربین مداربسته یا در واقع دوربین های نظارتی همان طور که در بالا به آن اشاره شد دارای انواع مختلف با کاربردها و ویژگی های گوناگون هستند که می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن داشته باشند.
  • دوربین های دام طراحی ساده‌ای دارند و بیشتر برای نظارت سالن های انتظار و بخش های پذیرش، راه‌روها، فضای باز ادارات، انبارها، محوطه‌های پارکینگ و فضاهای داخلی مناسب هستند.

از ویژگی های مثبت این نوع دوربین ها می توان به هزینه های خرید پایین و سهولت در نصب و استفاده و همچنین ارسال زنده دیررس اشاره کرد. یکی از دلایل اصلی در دسترس بودن دوربین های مداربسته آنالوگ، انتقال تصویر ساده آنهاست. سیم کشی آنها به این صورت است که می توان مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید. روش دیگر این است که می توان از یک کابل استفاده کرد و کنار هر دوربین یک سوئیچ قرار داد. برای تغذیه دوربین مداربسته AHD نیز می توان از یک آداپتور کنار دوربین و یا یک سوئیچ POE استفاده کرد.

دوربین بیسیم آیمو رنجر Imou Ranger REX IPC-A46LP

نحوه نصب همان سیستم آنالوگ است،‌ با این تفاوت كه كیفیت تصویر بسیار بالاتر رفته است. به عنوان مثال می‌توان به دوربین 2 مگاپیكسلی هایك ویژن مدل DS-2CE16DOT-ITF اشاره كرد. از ویژگی‌های دیگر این دوربین دید در شب با برد 30 متر و درجه محافظتی IP67 است. یكی از مزیت‌های دوربین‌ مداربسته آنالوگ HDTVI راحتی نصب و آموزش استفاده از آن است كه نیازی به دانش شبكه نخواهد بود. اگر دوربین مداربسته ای که قرار است خریداری کنید نمی تواند در این چهار جهت حرکت کند، آن را نخرید!

پکیج دوربین مدار بسته 2 عددی ( اقتصادی )

در صورت نبودباتری پشتیبانیا همانیو پی اس، دوربین های امنیتی در صورت قطع ناگهانی برق، خاموش می شوند. پس زمانی که دو قیمت مختلف را با هم مقایسه می کنید حتماً به قیمت نصب و متراژ و اجرت کابل کشی توجه نمایید. بخصوص در جاهایی که تعداد دوربین ها زیاد است و یا فاصله دوربین ها تا DVR زیاد می باشد و متراژ کابل کشی زیاد است، این مورد بسیار تاثیر گذار است.

دوربین مداربسته برای چه مواردی استفاده قرار می گیرد؟